Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • امیل لحود: اگر سکوت کشورهای بزرگ نبود اسراییل نیز قادر به ادامه جنگ‌ها و جنایات ویرانگرش نبود. امیل لحود: اگر سکوت کشورهای بزرگ نبود اسراییل نیز قادر به ادامه جنگ‌ها و جنایات ویرانگرش نبود.
    پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۹:۳۴

    امیل لحود رییس جمهوری لبنان چهارشنبه جنایات جدید اسراییل در بیت حانون را محکوم کرد. دفتر رییس جمهوری لبنان امروز با صدور بیانیه‌ای به نقل از لحود افزود : در برابر اعمال و جنایات اسراییل ، کلمات ناتوان از محکوم کردن و بیان درد و رنج مردم فلسطین است و این لکه ننگی بر پیشانی مرتکبان آن خواهد بود. رییس جمهوری لبنان ، بیت حانون امروز را قانای لبنان دانست و افزود روستاها و شهرهای لبنان و فلسطین هر دو در خون و شهادت هستند. لحود با این پرسش که آ

    امیل لحود رییس جمهوری لبنان چهارشنبه جنایات جدید اسراییل در بیت حانون را محکوم کرد. دفتر رییس جمهوری لبنان امروز با صدور بیانیه‌ای به نقل از لحود افزود : در برابر اعمال و جنایات اسراییل ، کلمات ناتوان از محکوم کردن و بیان درد و رنج مردم فلسطین است و این لکه ننگی بر پیشانی مرتکبان آن خواهد بود. رییس جمهوری لبنان ، بیت حانون امروز را قانای لبنان دانست و افزود روستاها و شهرهای لبنان و فلسطین هر دو در خون و شهادت هستند. لحود با این پرسش که آیا در جهان امروز مرجعی برای رسیگی به کشتار افراد بی‌گناه وجود ندارد افزود جنایت‌های اسراییل در سایه سکوت جامعه جهانی در حال افزایش است. وی خاطر نشان کرد لبنان که توسط ماشین نظامی اسراییل ویران شد بیشتر از هرکس دیگر درک می‌کند که اسراییل به درخواست کشورهای دیگر برای توقف تجاوزهایش بی‌اعتنا است. رییس جمهوری لبنان خاطر نشان کرد اگر سکوت کشورهای بزرگ نبود اسراییل نیز قادر به ادامه جنگ‌ها و جنایات ویرانگرش نبود. لحود ابراز اطمینان کرد که روند مبارزه مردم فلسطین با جنایات اسراییل تضعیف نخواهد شد و ثبات و پایداری فلسطینیان در دفاع از میهن خود تقویت می‌شود. در جدیدترین کشتار رژیم صهیونیستی در بیت حانون، چهارشنبه‪ ۲۰ ‬فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ‪ ۵۰‬ نفر زخمی شدند. شمار شهیدان فلسطینی از زمان آغاز عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی در فلسطین از چهارشنبه گذشته تاکنون به ‪ ۹۷‬نفر و شمار زخمی‌ها به بیش از ‪ ۴۰۰‬نفر رسیده است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6812
    دفعات دیده شده: ۸۸۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش