Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هر نامزدی که جرج بوش از او پشتیبانی کرده، با ریزش شدید آراء و حتی سقوط مواجه شده است! هر نامزدی که جرج بوش از او پشتیبانی کرده، با ریزش شدید آراء و حتی سقوط مواجه شده است!
    چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۹:۵۷

    نتایج اولیه شمارش آراء در آمریکا نشان می‌دهد ریک سنتروم، سناتور افراطی مجلس سنا از ایالت پنسیلوانیا در جریان انتخابات میاندوره‌ای کنگره از رقیت دمکرات خود شکست سختی خورده و به این ترتیب امید او برای نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا نیز نقش بر آب شده است. سنتروم از دشمنان سرسخت ایران و ایرانیان در سنای آمریکا بود. او در سال‌های اخیر بانی چندین لایحه و قطعنامه ضد ایرانی در سنا شده بود و در میتینگ‌های تبلیغاتی خود نیز صراحتا از ضرورت حمله

    نتایج اولیه شمارش آراء در آمریکا نشان می‌دهد ریک سنتروم، سناتور افراطی مجلس سنا از ایالت پنسیلوانیا در جریان انتخابات میاندوره‌ای کنگره از رقیت دمکرات خود شکست سختی خورده و به این ترتیب امید او برای نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا نیز نقش بر آب شده است. سنتروم از دشمنان سرسخت ایران و ایرانیان در سنای آمریکا بود. او در سال‌های اخیر بانی چندین لایحه و قطعنامه ضد ایرانی در سنا شده بود و در میتینگ‌های تبلیغاتی خود نیز صراحتا از ضرورت حمله نظامی به ایران و تبدیل آن به عراقی دیگر صحبت می‌کرد. این سناتور پیشین آمریکا در جریان انتخابات روز سه‌شنبه شدیدا از طرف گروه آمریکایی - اسراییلی آیپک پشتیبانی سیاسی و مالی می‌شد، اما باب کیسی جونیور از حزب دمکرات، او را وادار به تسلیم کرد. از نکات جالب توجه در این انتخابات آن است که هر نامزدی که جرج بوش از او پشتیبانی کرده، با ریزش شدید آراء و حتی سقوط مواجه شده است. این موضوع در ایالت‌هایی که بوش شخصا حضور یافته و به دفاع از نامزدهای جمهوریخواه پرداخته، گسترده‌تر و آشکارتر است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6800
    دفعات دیده شده: ۹۷۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش