Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • شیراک:  آمریکاییها باید برنامه خروج خود از عراق را مشخص کنند. شیراک: آمریکاییها باید برنامه خروج خود از عراق را مشخص کنند.
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۰۱

    ژاک شیراک رییس جمهوری فرانسه عصر پنجشنبه در دیدار با جلال طالبانی رییس جمهوری عراق در پاریس گفت: تعیین یک چشم انداز عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق، بسیار مهم است. دراین دیدار شیراک همچنین با تایید اینکه عراق دوره مشکلی را می‌گذراند گفت: فرانسه حمایت کامل خود را از سیاست آشتی ملی و هر نوع اقدامی برای وحدت و بازسازی عراق اعلام می‌کند. رییس جمهوری فرانسه دراین دیدار که یک ساعت و نیم به طول انجامید بر اراده فرانسه برای تعمیق روابط سنتی و دیرینه

    ژاک شیراک رییس جمهوری فرانسه عصر پنجشنبه در دیدار با جلال طالبانی رییس جمهوری عراق در پاریس گفت: تعیین یک چشم انداز عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق، بسیار مهم است. دراین دیدار شیراک همچنین با تایید اینکه عراق دوره مشکلی را می‌گذراند گفت: فرانسه حمایت کامل خود را از سیاست آشتی ملی و هر نوع اقدامی برای وحدت و بازسازی عراق اعلام می‌کند. رییس جمهوری فرانسه دراین دیدار که یک ساعت و نیم به طول انجامید بر اراده فرانسه برای تعمیق روابط سنتی و دیرینه خود با ملت عراق تاکید کرد. بر اساس این گزارش، طالبانی نیز بعد از این ملاقات در بیانیه کوتاهی گفت: از رییس جمهوری فرانسه خواسته ‌است تا به حمایت از عراق در تمامی زمینه‌ها ادامه دهد. طالبانی افزود: در این ملاقات، ما خواستار بهبود و تعمیق روابط بین دو کشور در تمامی زمینه‌ها شدیم. وی افزود: در این دیدار، ما وضعیت واقعی عراق را برای رییس جمهوری فرانسه توصیف کردیم و همچنین در خصوص جنبه‌های مثبت و منفی و پیشرفت‌ها و مشکلات مردم عراق سخن گفتیم. جلال طالبانی رییس جمهوری عراق چهارشنبه شب برای یک انجام یک دیدار یک هفته‌ای از فرانسه و گفت وگو با مقامات این کشور وارد پاریس شد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6726
    دفعات دیده شده: ۷۶۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش