Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • امام جمعه کرج : هدف انفجارهای لندن تحریک جهانیان علیه مسلمانان است
    جمعه ۲۴ تیر ۱۳۸۴ ساعت ۲۳:۴۵

    امام جمعه کرج هدف انفجارهای اخیر لندن را تهییج و تحریک احساسات مردم علیه مسلمانان دانست و افزود : دولتهای غرب و اروپا از جنبش فراگیر جهانی شدن اسلام در هراسند و به دنبال توجیه حملات وحشیانه خود علیه مردم مسلمان عراق هستند به همین دلیل حتی به قیمت بازی با جان هموطنان خود علیه اسلام اقدام می کنند . حجت الاسلام رمضانی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به انفجارهای اخیر لندن، گفت: این انفجارها بی شک اقدامی تروریستی است و دولت جمهوری اسلامی ایر

    امام جمعه کرج هدف انفجارهای اخیر لندن را تهییج و تحریک احساسات مردم علیه مسلمانان دانست و افزود : دولتهای غرب و اروپا از جنبش فراگیر جهانی شدن اسلام در هراسند و به دنبال توجیه حملات وحشیانه خود علیه مردم مسلمان عراق هستند به همین دلیل حتی به قیمت بازی با جان هموطنان خود علیه اسلام اقدام می کنند . حجت الاسلام رمضانی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به انفجارهای اخیر لندن، گفت: این انفجارها بی شک اقدامی تروریستی است و دولت جمهوری اسلامی ایران به شدت آن را محکوم می کند . دکتررضا رمضانی در تحلیل وقایع انفجارهای اخیر لندن خاطر نشان کرد : اگر بپذیریم که این انفجارها کار گروه القاعده باشد که این گروه دست پرورده خود آمریکا و اروپاست و خود کرده را تدبیر نیست . امام جمعه کرج گفت : اسلام دین صلح و امنیت است و چنین دینی تحمل ایجاد رعب و وحشت را ندارد . متأسفانه بعد از انفجارهای لندن بی مهری به مسلمانان در بیشتر کشورهای اروپایی شدت گرفته است ؛ اما ملتهای غرب و اروپا بدانند دین اسلام، بن لادن و امثال او را به عنوان مسلمان نمی شناسد ؛ زیرا مسلمان به فکر خیر و صلاح دیگران است و دنبال عملیاتهای تروریستی نمی رود . حجت الاسلام رمضانی ادامه داد : اگر مقصر حوادث اخیر گروه القاعده نباشد باید دید چه کسانی از این بمب گذاری ها نفع می برند که بی شک بیشترین سود را آمریکا و اروپا خواهند برد .

    اگر مقصر حوادث اخیر گروه القاعده نباشد باید دید چه کسانی از این بمب گذاری ها نفع می برند که بی شک بیشترین سود را آمریکا و اروپا خواهند برد .
    خطیب جمعه کرج افزود : دولتهای غرب و اروپا از جنبش فراگیر جهانی شدن اسلام در هراسند و به دنبال توجیه حملات وحشیانه خود علیه مردم مسلمان عراق هستند به همین دلیل حتی به قیمت بازی با جان هموطنان خود علیه اسلام اقدام می کنند . وی با اشاره به افزایش جمعیت مسلمانان گفت : به هر حال افزایش جمعیت گروندگان به دین مبین اسلام ، غرب و اروپا را نگران می کند و آنها بر خلاف شعار دموکراسی خود مسلمانان را به محدودیتهای دینی مواجه می کنند .



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری مهر
    شماره مطلب: 625
    دفعات دیده شده: ۱۰۰۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش