Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • واشنگتن‌پست: تکبر بوش باعث شده است دشمنان آمریکا از وجهه بهتری برخوردار شوند واشنگتن‌پست: تکبر بوش باعث شده است دشمنان آمریکا از وجهه بهتری برخوردار شوند
    شنبه ۱ مهر ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۳۹

    سایت عملیات روانی_روزنامه آمریکایی واشنگتن پست تصریح کرد که تکبر آمریکا در عرصه جهانی باعث شده است تا این کشور به زورگو ترین کشور جهان تبدیل شود. چنین امری ارتقا وجهه دشمنان این کشور را به دنبال داشته است. این روزنامه با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد و هوگو چاوز روسای جمهوری ایران و ونزوئلا در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: آمریکا باید بهتر عمل کند و نگذارد، آمریکا مورد چنین انتقاداتی قرار گیرد و دشمنان این کشور تا این حد مورد توجه قرار گیرند.

    سایت عملیات روانی_روزنامه آمریکایی واشنگتن پست تصریح کرد که تکبر آمریکا در عرصه جهانی باعث شده است تا این کشور به زورگو ترین کشور جهان تبدیل شود. چنین امری ارتقا وجهه دشمنان این کشور را به دنبال داشته است. این روزنامه با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد و هوگو چاوز روسای جمهوری ایران و ونزوئلا در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: آمریکا باید بهتر عمل کند و نگذارد، آمریکا مورد چنین انتقاداتی قرار گیرد و دشمنان این کشور تا این حد مورد توجه قرار گیرند. واشنگتن پست در این گزارش با عنوان چرا حرف‌های دوآتشه‌ها شنیده می شود؟ نوشته است: به نوشته این روزنامه، هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا در سخنرانی خود در مجمع عمومی بوش را شیطان و دیکتاتور جهان معرفی کرد و همزمان مخاطبانش برای او دست زدند و می‌خندیدند. واشنگتن پست نوشته است: جان بولتون سفیر آمریکا در سازمان ملل با پیروی از قوانین دیپلماتیک و با هدف پیشگیری از اهمیت دادن به اظهارات چاووز از پاسخگویی به او خودداری کرد، هرچند که خشم را می‌توانستیم در چشمان او ببینیم. نویسنده این گزارش افزود: تا کنون سخنان هیچ یک از روسای جمهور ونزوئلا و ایران درباره آمریکا تا این حد در رسانه های جهان مورد توجه قرار نگرفته بود. نویسنده واشنگتن پست نوشت: کاملا مشخص است که احمدی نژاد به عنوان یک تکذیب کننده حادثه هولوکاست، میتواند با سخنان خود آینده آمریکا و رژیم صهیونیستی را مجددا طراحی کند. واشنگتن پست می‌نویسد: از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی، غرب به رهبری آمریکا تقریبا همه چیز را آنگونه که می‌خواسته در اختیار داشته است ولی هم اکنون احمدی نژاد با اعتقادی که به توانایی خود در موفق شدن دارد، متعهد شده تا یک قدرت و نفوذ جایگزینی در منطقه ایجاد کند.



    خبر
    نام منبع: Washington Post
    شماره مطلب: 5970
    دفعات دیده شده: ۵۳۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش