Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حدود نیمی از مردم آمریکا از اینکه آمریکایی هستند, خجالت می کشند . حدود نیمی از مردم آمریکا از اینکه آمریکایی هستند, خجالت می کشند .
    چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۵:۰۱

    آرنت : آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد حدود نیمی از مردم آمریکا از اینکه آمریکایی هستند, خجالت می کشند . بر اساس این نظرسنجی که بطور مشترک توسط اسوشیتدپرس و شرکت‌پژوهشی ایپسوس در آمریکا انجام شد حدود یک سوم از مردم این کشور همچنین براین باورند که جورج بوش در آنچه جنگ علیه تروریسم می نامد پیروز نمی شود. بیش از دو سوم شرکت کنندگان در این نظر سنجی نیز معتقدند جنگ عراق برای آمریکا بشدت خفت بار بوده است. همچنین شبکه خبری آلمان دویچه وله با اشاره به کاهش

    آرنت : آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد حدود نیمی از مردم آمریکا از اینکه آمریکایی هستند, خجالت می کشند . بر اساس این نظرسنجی که بطور مشترک توسط اسوشیتدپرس و شرکت‌پژوهشی ایپسوس در آمریکا انجام شد حدود یک سوم از مردم این کشور همچنین براین باورند که جورج بوش در آنچه جنگ علیه تروریسم می نامد پیروز نمی شود. بیش از دو سوم شرکت کنندگان در این نظر سنجی نیز معتقدند جنگ عراق برای آمریکا بشدت خفت بار بوده است. همچنین شبکه خبری آلمان دویچه وله با اشاره به کاهش محبوبیت بوش در آمریکا اعلا‌م کرد جورج بوش زیر فشارهای متعدد داخلی و فقر در این کشور رو به رشد و رمق ارتش نیز به علت جنگ عراق و افغانستان تا به آخر کشیده شده است. مدا بنجامین موسس یک سازمان حقوق بشر و عضو چندین تشکل ضدجنگ در آمریکا هم معتقد است اقدامات دولتمردان آمریکا باعث شده است شهروندان آمریکایی بار سنگینی را بر دوش خود احساس کنند.



    خبر
    نام منبع: Associated Press
    شماره مطلب: 5625
    دفعات دیده شده: ۶۸۶ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش