Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • انتقاد یک استاد دانشگاه پرینستون از ناتوانی سازمان ملل در انجام وظایف خود انتقاد یک استاد دانشگاه پرینستون از ناتوانی سازمان ملل در انجام وظایف خود
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۰۹

    سایت عملیات روانی_یک استاد دانشگاه پرینستون گفت:به سازمان ملل به عنوان یک بازیگر مستقل که قادر به مخالفت با هرگونه استفاده از زور توسط اسرائیل یا دولت آمریکا باشد، نگریسته نمی‌شود. « ریچارد ای فالک» در ارزیابی از سکوت شورای امنیت و دیگر سازمانهای بین‌المللی طی جنگ اخیر اسرائیل علیه لبنان و کشتار مردم بی‌دفاع این کشور گفت: من فکر می کنم که صلاحیت شورای امنیت سازمان ملل به واسطه ناکامی و شکست آن برای توقف حملات اسرائیل به لبنان آسیب دیده است.

    سایت عملیات روانی_یک استاد دانشگاه پرینستون گفت:به سازمان ملل به عنوان یک بازیگر مستقل که قادر به مخالفت با هرگونه استفاده از زور توسط اسرائیل یا دولت آمریکا باشد، نگریسته نمی‌شود. « ریچارد ای فالک» در ارزیابی از سکوت شورای امنیت و دیگر سازمانهای بین‌المللی طی جنگ اخیر اسرائیل علیه لبنان و کشتار مردم بی‌دفاع این کشور گفت: من فکر می کنم که صلاحیت شورای امنیت سازمان ملل به واسطه ناکامی و شکست آن برای توقف حملات اسرائیل به لبنان آسیب دیده است. کمترین کاری که انتظار می‌رفت سازمان ملل بتواند انجام دهد، این بود که بلافاصله بعد از انجام حمله، درخواست آتش بس فوری نماید. وی افزود: به سازمان ملل به عنوان یک بازیگر مستقل که قادر به مخالفت با هرگونه استفاده از زور توسط اسرائیل یا دولت آمریکا باشد، نگریسته نمی‌شود. این استاد دانشگاه پرینستون با تاکید بر این که استراتژی خاورمیانه آمریکا با اسرائیل تقسیم شده است، اظهار داشت: این دولت‌ها شریک هم هستند و تشخیص این موضوع دشوار است که دریابیم کدام دولت برای چه کسی کار می‌کند. یعنی این که آیا اسرائیل نماینده آمریکاست یا این که آمریکا نماینده اسرائیل است. «فالک» ادامه داد: من معتقدم که ناکامی زیانبار جنگ لبنان منجر به تردیدهای جدید در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای آینده اسرائیل خواهد شد و ممکن است در این خصوص که آیا همکاری با آمریکا واقعاً منافع اسرائیل راتامین خواهد کرد یا خیر، تردیدهایی ایجاد کند.



    خبر
    نام منبع: Fars News Agancy
    شماره مطلب: 5536
    دفعات دیده شده: ۴۲۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش