Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • به غل و زنجیر کشیدن مردم آلمان ، تمهیدات امنیتی سفر بوش به این کشور! به غل و زنجیر کشیدن مردم آلمان ، تمهیدات امنیتی سفر بوش به این کشور!
    پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۵ ساعت ۹:۳۸

    سایت عملیات روانی- باز هم شهرهای آلمان با استفاده از تمهیدات امنیتی مانند سیم‌خاردار، تانک‌ها و هواپیماهای جنگی تحت نظارت و کنترل شدید قرار گرفته‌اند. این اقدامات این بار نه به خاطر بازگشت کمونیست‌ها، بلکه به دلیل سفر جورج بوش ، رئیس جمهور آمریکا به آلمان صورت گرفته است. این تمیهیدات یادآور خاطرات پرده آهنین کمونیست‌هاست. تمهیدات امنیتی فوق برای محافظت از جان جورج بوش و در کشوری صورت گرفته است که 48 درصد مردم آن از رئیس جمهور آمریکا متنفرند. ه

    سایت عملیات روانی- باز هم شهرهای آلمان با استفاده از تمهیدات امنیتی مانند سیم‌خاردار، تانک‌ها و هواپیماهای جنگی تحت نظارت و کنترل شدید قرار گرفته‌اند. این اقدامات این بار نه به خاطر بازگشت کمونیست‌ها، بلکه به دلیل سفر جورج بوش ، رئیس جمهور آمریکا به آلمان صورت گرفته است. این تمیهیدات یادآور خاطرات پرده آهنین کمونیست‌هاست. تمهیدات امنیتی فوق برای محافظت از جان جورج بوش و در کشوری صورت گرفته است که 48 درصد مردم آن از رئیس جمهور آمریکا متنفرند. هزینه تمهیدات امنیتی سفر بوش به بیش از 7/19 میلیون دلار رسیده است. بیش از 40 تن سیم‌خاردار از هتلی که بوش در آن اقامت کرده است حفاظت می‌کند. علاوه بر آن 1200 کانال زیرزمینی در محل سکونت بوش و تا شعاع 16 کیلومتری تعبیه شده‌اند. تجهیزات نظامی زمینی، هوایی و دریایی بی‌شماری برای محافظت از جان بوش و هیئت همراه وی در نظر گرفته شده‌ است. پلیس اتوبوس‌های مخصوص را برای جابجایی بوش و هیئت همراه وی از کنار ماشین‌ها تا داخل هتل در نظر گرفته است و آنها در طول روز حق خارج شدن از اتاق‌ها، بازکردن پنجره‌ها و ملاقات با هیچ فردی را ندارند. این تمیهدات برای مقابله با مخالفان بوش در آلمان که وی را مهمان ناخوانده نامیده‌اند، صورت گرفته است. سوسیال دموکرات‌های آلمان که از اعضای حزب ملی این کشور هستند، تظاهرات زیادی را برای مخالفت با سفر بوش به کشورشان تدارک دیده‌اند. اما دولت آلمان به آنها اجازه نمی‌دهد به فردی که به شدت از وی نفرت دارند، نزدیک شوند. در واقع دولت آلمان برای حفاظت از جان بوش، با تدابیر امنیتی خود، مردم این کشور را به غل و زنجیر کشیده است!



    خبر
    نام منبع: The Age
    شماره مطلب: 4656
    دفعات دیده شده: ۵۰۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش