Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پادشاه عربستان در خدمت تل آویو و واشنگتن/ توئیت تحلیلگر مطرح لبنانی پادشاه عربستان در خدمت تل آویو و واشنگتن/ توئیت تحلیلگر مطرح لبنانی
    جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴

    تحلیلگر مطرح سیاسی و نظامی لبنان به سخنان خصمانه اخیر پادشاه عربستان علیه حزب الله لبنان واکنش نشان داد. «امین حطیط» تحلیلگر مطرح سیاسی و نظامی لبنان با انتشار یک پست توئیتری به سخنان اخیر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان علیه


    پادشاه عربستان در خدمت تل آویو و واشنگتن

    تحلیلگر مطرح سیاسی و نظامی لبنان به سخنان خصمانه اخیر پادشاه عربستان علیه حزب الله لبنان واکنش نشان داد.

    «امین حطیط» تحلیلگر مطرح سیاسی و نظامی لبنان با انتشار یک پست توئیتری به سخنان اخیر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان علیه حزب الله لبنان و لزوم خلع سلاح این حزب واکنش نشان داد.

    وی در این پست توئیتری نوشت: پادشاه عربستان در راستای خدمت رسانی به اسرائیل و آمریکا، حزب کرامت و مقاومت لبنان را متهم به مسائلی کرد که از آن مبرا است.

    حطیط ادامه داد: پادشاه عربستان حزب الله را به جنایاتی متهم کرد که هیچ دلیلی برای این اتهامات نیاورد. وی به جای آنکه خجالت بکشد و به دلیل تجاوز ویرانگر به یمن توسط عربستان عذرخواهی کند به دنبال فتنه انگیزی در لبنان است.

    وی ادامه داد: بعد از این سخنان نیز می بینیم برخی افراد به جای آنکه، اقدام به محکوم کردن این سخنان بکنند آنها را گوش داده و جسورانه توصیف می کنند.

    خبرگزاری مهر



    خبر
    شماره مطلب: 24675
    دفعات دیده شده: ۳۵۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش