Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • انروا از اجرای تصمیم خود به تدریس هولوکاست عقب نشینی کرد
    شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۱

    آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد ، انروا ، از اجرای تصمیم خود به تدریس به اصطلاح هولوکاست در مدارس این آژانس به دانش آموزان فلسطینی عقب نشینی کرد. به گزارش شبکه تلویزیونی القدس، معلمان این آژانس در اردن مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرده بودند. این معلمان معتقدند تدریس هولوکاست اهانت به مسئله فلسطین ، نادان دانستن دانش آموزان و تغییر مفاهیم آنها درباره دشمن اصلی شان یعنی اسرائیل اشغالگر به شمار می رو

    آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد ، انروا ، از اجرای تصمیم خود به تدریس به اصطلاح هولوکاست در مدارس این آژانس به دانش آموزان فلسطینی عقب نشینی کرد.
    به گزارش شبکه تلویزیونی القدس، معلمان این آژانس در اردن مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرده بودند. این معلمان معتقدند تدریس هولوکاست اهانت به مسئله فلسطین ، نادان دانستن دانش آموزان و تغییر مفاهیم آنها درباره دشمن اصلی شان یعنی اسرائیل اشغالگر به شمار می رود.
    خبرنگار این شبکه در گزارشی درباره این موضوع با اشاره به محکومیت تصمیم انروا به تدریس به اصطلاح هولوکاست در مدارس این آژانس برای آوارگان فلسطینی ، گفت انروا به علت مخالفت شدید با تصمیم این آژانس به تدریس هولوکاست ، از اجرای این تصمیم عقب نشینی کرد. معلمان انروا ضمن مخالفت با این تصمیم، تاکید کردند اجازه نمی دهند هولوکاست به دانش آموزان فلسطینی تدریس شود.
    در این حال شاکر الرشق رئیس کنگره عمومی اتحادیه کارکنان انروا تاکید کرد کارکنان این اتحادیه اجازه نخواهند داد هولوکاست در پنج منطقه فعالیت انروا یعنی اردن ، سوریه ، لبنان ، کرانه باختری رود اردن و نوارغزه تدریس شود.
    کمیته عالی دفاع از حق بازگشت موضع مشابهی اتخاذ و تاکید کرد تلاش انروا برای اجرای این تصمیم در مدارس این آژانس ، تسلیم شدن در برابر فشارهای غربی و اسرائیلی و از بین بردن حقوق ملی فلسطین است.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 21133
    دفعات دیده شده: ۹۳۸ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش