Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تظاهرات پلیس اسپانیا در اعتراض به سیاست های ریاضتی دولت
    شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۷

     نیروهای پلیس اسپانیا در اعتراض به سیاست های ریاضت اقتصادی که منجر به لغو پاداش های کریسمس آنها شده است، مقابل وزارت کشور در مادرید تظاهرات کردند. به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، حدود سه هزار افسر پلیس اسپانیایی که در مرخصی بودند، امروز شنبه در اعتراض به سیاست های ریاضتی دولت که شامل لغو پرد

     نیروهای پلیس اسپانیا در اعتراض به سیاست های ریاضت اقتصادی که منجر به لغو پاداش های کریسمس آنها شده است، مقابل وزارت کشور در مادرید تظاهرات کردند.


    به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، حدود سه هزار افسر پلیس اسپانیایی که در مرخصی بودند، امروز شنبه در اعتراض به سیاست های ریاضتی دولت که شامل لغو پرداخت پاداش های کریسمس آنها نیز می شود، در خیابان های مادرید تظاهرات کردند.

     

    بر اساس این خبر، تظاهرات امروز افسران پلیس اسپانیا که با سر دادن شعار و پرتاب ترقه های دود زا همراه بود، منجر به مسدود شدن حرکت خودروها در یکی از بلوارهای اصلی پایتخت این کشور مقابل وزارت کشور شد.

    در این خبر آمده است که یکی از تظاهرات کنندگان به دلیل منفجر شدن ترقه ای در دستش نیز تحت مداوای پزشکی قرار گرفته است.

    خبر برگزاری تظاهرات پلیس اسپانیا در اعتراض به سیاست های ریاضتی در حالی گزارش می شود که در حال حاضر از هر 4 اسپانیایی، یک نفر بیکار است و بحران اقتصادی کشور نیز رو به تشدید است.

     

    دولت مادرید برای گرفتن کمک مالی جهت پرداخت بدهی هاش تحت فشار قرار دارد و این در حالیست که اسپانیا دومین رکود اقتصادی خود را در سومین سال پیاپی تجربه می کند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 21131
    دفعات دیده شده: ۱۰۶۱ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش