Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بر اساس اعلام یک مرکز اسرائیلی:«آریل شارون» نیمه جان، مفقود شده است!
    شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۰

    یک مرکز صهیونیستی در جریان تحقیقات خود درباره وضعیت جسمانی نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در بیمارستان های صهیونیستی، متوجه شد که هیچ اثری از وی در این بیمارستان ها نیست.   مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که مرکز صهیونیستی "رویتر" اعلام کرد که در تلاش برای کسب اطلاع از وضعیت سلامت «آریل شارون» در داخل بیمارستان ها است و در همین راستا پزشک مخصوص شارون گفت از زم

    یک مرکز صهیونیستی در جریان تحقیقات خود درباره وضعیت جسمانی نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در بیمارستان های صهیونیستی، متوجه شد که هیچ اثری از وی در این بیمارستان ها نیست.

    خبرگزاری فارس: «آریل شارون» نیمه جان، مفقود شده است!

      مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که مرکز صهیونیستی "رویتر" اعلام کرد که در تلاش برای کسب اطلاع از وضعیت سلامت «آریل شارون» در داخل بیمارستان ها است و در همین راستا پزشک مخصوص شارون گفت از زمانی که وی دچار سکته مغزی شد، هیچ تغییری در وضعیت سلامت وی رخ نداده است.

    مرکز مذکور ضمن بیان این مطلب که مسئول بیمارستان های "هداسا هار هتسوفیم" و "عین کی رم" بر عدم حضور شارون در این بیمارستان ها تاکید کرده اند، تصریح کرد که مسئولان بیمارستان "تل هاشومیر" نیز گفته اند که از مکان حضور شارون اطلاعی ندارند.

    شارون در سال 2006 دچار سکته مغزی شد و به رغم اجرای چندین عمل جراحی بر روی وی، به هوش نیامد و تا این لحظه نیز تحت مراقبت های ویژه پزشکی در کما به سر می برد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 21022
    دفعات دیده شده: ۱۰۷۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش