Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مورخ آمریکایی، اقتصاد این کشور را بیمار توصیف کرد
    پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۳

    مورخ آمریکایی، اقتصاد این کشور را بیمار توصیف کرد.به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی،دکتر استفن گریفین تارپلی نویسنده و تاریخ نگار آمریکایی در گفتگو با این شبکه گفت:« آمریکا مشکلات اقتصادی زیادی دارد.با وجود این هیچیک از دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه آمریکا برنامه ای برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور ندارند. کسری بودجه آمریکا بسیار افزایش یافته است. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در مدت حضورش در کاخ سفید بدهی های آمریکا

    مورخ آمریکایی، اقتصاد این کشور را بیمار توصیف کرد.
    به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی،دکتر استفن گریفین تارپلی نویسنده و تاریخ نگار آمریکایی در گفتگو با این شبکه گفت:« آمریکا مشکلات اقتصادی زیادی دارد.
    با وجود این هیچیک از دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه آمریکا برنامه ای برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور ندارند.
    کسری بودجه آمریکا بسیار افزایش یافته است. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در مدت حضورش در کاخ سفید بدهی های آمریکا را کاهش داد.
    میت رامنی رقیب جمهوری خواه اوباما تاکید دارد که می تواند با کوچک کردن دولت ، این بدهی ها را کاهش بدهد. اما واقعیت این است که رکود اقتصادی آمریکا بسیار فراتر از صرف مسئله کسری بودجه است. کسری بودجه فقط نشانه و علامت این بیماری اقتصاد آمریکا است و نه اینکه خود بیماری باشد. بیماری اقتصاد آمریکا، رکود اقتصادی است. حدود سی میلیون نفر در آمریکا بیکار هستند. این افراد نمی توانند کار پیدا کنند. حدود پنجاه میلیون نفر در آمریکا در فقر شدید به سر می برند و فقط با کمکهای غذایی دولت روزگار خود را سپری می کنند. بنابراین می بینیم که مشکل اصلی اقتصاد آمریکا، رکود است.»



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 20969
    دفعات دیده شده: ۹۸۲ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش