Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نایب رئیس حزب مصر القومی:حضور مرسی در تهران «شوک دوم» به اسرائیل پس از عزل ژنرال هاست
    یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۳

     نایب رئیس حزب مصر القومی، اتحاد ایران و مصر را بزرگ ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: حضور مرسی در اجلاس سران عدم تعهد شوک بزرگ دیگری برای اسرائیل خواهد بود.  "احمد السید عبدالعال" نماینده پارلمان منحل مصر و نایب رئیس حزب مصر القومی   درباره تغییر رویکرد دولت مصر در

     نایب رئیس حزب مصر القومی، اتحاد ایران و مصر را بزرگ ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: حضور مرسی در اجلاس سران عدم تعهد شوک بزرگ دیگری برای اسرائیل خواهد بود.

    خبرگزاری فارس: حضور مرسی در تهران «شوک دوم» به اسرائیل پس از عزل ژنرال هاست


     "احمد السید عبدالعال" نماینده پارلمان منحل مصر و نایب رئیس حزب مصر القومی   درباره تغییر رویکرد دولت مصر در قبال کشورهای منطقه با به قدرت رسیدن محمد مرسی، نامزد اسلام گرا در مصر و تاثیر آن بر وضعیت رژیم صهیونیستی گفت: انقلاب های منطقه همگی موجب نگرانی اسرائیل شده است و هر چقدر کشورهای اسلامی بیشتر با یکدیگر متحد شوند، اسرائیل خود را در بن بست بزرگ تری می بیند.

    وی افزود: از جمله اقدامات رئیس جمهور مصر در برابر تل آویو، برکناری ژنرال طنطاوی و دوستانش بود که موجب نگرانی بزرگی برای اسرائیل شده است.

    وی تاکید کرد: برکناری فرماندهان امنیتی در مصر برای اسرائیل از برنامه هسته ای ایران نگران کننده تر است.

    عبدالعال، بهبود روابط ملت های انقلابی با دیگر کشورهای اسلامی را معضلی بزرگ برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اطمینان دارم حضور محمد مرسی، رئیس جمهور مصر در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران شوک بزرگ دیگری برای اسرائیل خواهد بود.

    نایب رئیس حزب مصر القومی تاکید کرد: مطمئنم رئیس جمهور مصر در اجلاس تهران حاضر خواهد شد و این ضربه مهلکی بر دشمن صهیونیستی وارد می کند چرا که اتحاد ایران و مصر متحد شدن بیشتر کشورهای عربی با ایران را به همراه خواهد داشت و این امر برای اسرائیل تهدید بزرگی است.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20661
    دفعات دیده شده: ۸۸۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش