Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ورلد تریبیون:جامعه اطلاعاتی آمریکا در سوریه شکست خورده است
    دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲:۰۴

    یک روزنامه آمریکایی از ناکامی جامعه اطلاعاتی دولت واشنگتن جهت دسترسی به داده های اطلاعاتی درباره بحران سوریه خبر داد و نوشت که سیا برای دسترسی به اطلاعات از سوریه، به اردن، ترکیه و اسرائیل متکی است.   روزنامه آمریکایی "ورلد تریبیون" در خبری اختصاصی از وابستگی سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) به سایر کشورها برای آگ


    یک روزنامه آمریکایی از ناکامی جامعه اطلاعاتی دولت واشنگتن جهت دسترسی به داده های اطلاعاتی درباره بحران سوریه خبر داد و نوشت که سیا برای دسترسی به اطلاعات از سوریه، به اردن، ترکیه و اسرائیل متکی است.

    خبرگزاری فارس: جامعه اطلاعاتی آمریکا در سوریه شکست خورده است

      روزنامه آمریکایی "ورلد تریبیون" در خبری اختصاصی از وابستگی سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) به سایر کشورها برای آگاهی از بحران سوریه خبر داد و با اشاره به اینکه سیا به خودی خود اطلاعاتی درباره سوریه ندارد، نوشت که آمریکا در بدست آوردن اطلاعات کافی از سوریه شسکت خورده است.

    این روزنامه به نقل از مقامات آگاه نوشته است که جامعه اطلاعاتی آمریکا در جمع آوری سرمایه های اطلاعاتی در جریان ناآرامی ها در سوریه بسیار کند عمل کرده است.

    این مقامات آگاه اعلام کرده اند که سازمان هایی مانند "سیا" و "آژانس اطلاعات دفاعی" آمریکا جهت دستیابی به اطلاعات اساسی درباره نظام "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه به رابط های خارجی و به ویژه "اسرائیل"، "اردن" و "ترکیه" تکیه کرده اند.

    "مایک راجرز" رئیس جمهوریخواه کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در این باره اعلام کرده است: ما زمان زیادی را درباره این موضوع (سوریه) از دست داده ایم؛ سازمان های اطلاعاتی ما در تحرک برای جبران عقب ماندگی خود هستند؛ دولت در اتحاد در مسیری رو به جلو بسیار کند عمل کرده است.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20538
    دفعات دیده شده: ۹۸۳ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش