Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • گزارش از پشت پرده ناپدیدشدن سردبیرمجله اسرائیلی در کردستان عراق/سردبیر هفته نامه اسرائیل-کُرد در پادگان اشرف چه می کرد؟
    دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۶

    جنجال رسانه های صهیونیستی علیه ایران به دلیل ناپدید شدن سردبیر یکی از نشریات اسرائیلی، سرانجام با یک افتضاح رسانه ای و مشخص شدن ارتباط نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی با گروه تروریستی منافقین خاموش شد.  حدود یک ماه پیش و همزمان با ناپدید شدن «مولود آفند»، سردبیر و مسئول هفته نامه اسرائیل-کرد، مسئول پیشین هفته نامه اعلام کرد که وی به اسرائیل رفته است اما این مصاحبه روز بعد از طرف وی و تحت فشار نیروهای امنیتی اقلیم کردستان تکذیب و اعل


    جنجال رسانه های صهیونیستی علیه ایران به دلیل ناپدید شدن سردبیر یکی از نشریات اسرائیلی، سرانجام با یک افتضاح رسانه ای و مشخص شدن ارتباط نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی با گروه تروریستی منافقین خاموش شد.

     حدود یک ماه پیش و همزمان با ناپدید شدن «مولود آفند»، سردبیر و مسئول هفته نامه اسرائیل-کرد، مسئول پیشین هفته نامه اعلام کرد که وی به اسرائیل رفته است اما این مصاحبه روز بعد از طرف وی و تحت فشار نیروهای امنیتی اقلیم کردستان تکذیب و اعلام شد که وی مفقود شده است.

    این در حالی بود که ناپدید شدن «مولود آفند» موجب شد تا در روزهای بعد چندین منبع نا شناس اعلام کنند که وی احتمالا در ایران بوده و توسط نیروهای ایرانی اسیر شده است. بر همین اساس، رسانه های کردی، بیانیه و نامه های متعدد سرگشاده منتشر کرده و جنجال رسانه ای مفصلی علیه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران راه انداختند.

    با این وجود چندی بعد اخباری در رسانه‎های کردی منتشر شد که از دستگیری «مولود آفند»  توسط نیروهای آسایش (اطلاعات) اقلیم، شکنجه و کشته شدن وی بود؛ این رسانه ها علت ماجرا را نیز دستیابی وی  به اطلاعات محرمانه ای عنوان کردند که موجب خشم مسئولان رتبه بالا شده است.

    اما روز گذشته و پس از چند ماه جوسازی بالاخره مشخص شد «مولود افند» نه به اسرائیل رفته و نه توسط مسئولان اطلاعاتی ایرن دستگیر شده؛ بلکه او به پادگان اشرف در عراق رفته و به تهیه گزارش از ساکنان آن پرداخته است. دیروز نماینده سازمان اسرائیل-کرد در اروپا اعلام کرد که در این مدت مولود آفند در کمپ اشرف بوده است و به دلیل اینکه تلفن و اینترنت در اختیارش نبوده، نتوانسته با کسی تماس برقرار کند. 

    «ساموئل کرمانشاهی» همچنین اعلام کرد که سردبیر مجله اسرائیل-کرد این مدت در کمپ اشرف بوده است و همچنین به دلیل حفاظت از امنیت خود نتوانسته است مکان خود را به کسی بگوید. کرمانشاهی همچنین تایید کرد که در حال حاضر مقدمات سفر مولود آفند به اروپا فراهم است و وی در سلامت کامل است.

    اکنون این سوال برای کردنشینان عراق وجود دارد که ارتباط میان نشریات وابسته به رژیم صهیونیستی با منافقین چیست و چرا سردبیر نشریه اسرائیل-کرد سر از کمپ اشرف در می آورد؟ این سفر در حالی صورت گرفته که سازمان مجاهدین خلق در دوران حکومت دیکتاتوری صدام، بازوی رژیم بعث برای سرکوب نظامی قومیت ها و گروه های اقلیت مذهبی در این کشور بود و بارها دست به کشتار گروهی مردم این مناطق زده بود.

    به نظر می سد با توجه به فشار مسئولان عراقی و همچنین افکار عمومی مردم این کشور برای اخراج هر چه سریع تر اعضای منافقین از خاک این کشور و پیگیری تخلیه اردوگاه اشرف، مسئولان رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای یک پروژه و سناریوی رسانه ای برای ایجاد فضای تبلیغاتی به نفع تروریست های منافقین هستند تا بتوانند زمینه را برای حضور این افراد در خاک یکی از کشورهای اروپایی فراهم کنند.



    گزارش
    نام منبع: رجانیوز
    شماره مطلب: 20385
    دفعات دیده شده: ۱۳۳۹ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش