Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مسلسل های اسرائیلی و خمپاره های ضد زره فرانسوی در دست تروریست های سوریه
    دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۱

     آر پی جی، خمپاره های ضد زره فرانسوی، مسلسل های اسرائیلی، بمب های دستی و مواد منفجره و تراشه C4 با قدرت انفجاری بالا از جمله تسلیحات سنگین و نیمه سنگین تروریست های غیرسوری درگیر با ارتش سوریه است.ارتش سوریه طی روزهای اخیر با قدرت تمام توانسته است گروهک های تروریستی در استان دمشق را که بیشتر در مناطق زراعی و باغ های بزرگ و انبوه حومه پایتخت مخفی بودند سرکوب و از پای درآورد. منطقه "داریا" در غرب دمشق و باغ های "کفرسوسه" و "المز


     آر پی جی، خمپاره های ضد زره فرانسوی، مسلسل های اسرائیلی، بمب های دستی و مواد منفجره و تراشه C4 با قدرت انفجاری بالا از جمله تسلیحات سنگین و نیمه سنگین تروریست های غیرسوری درگیر با ارتش سوریه است.

    ارتش سوریه طی روزهای اخیر با قدرت تمام توانسته است گروهک های تروریستی در استان دمشق را که بیشتر در مناطق زراعی و باغ های بزرگ و انبوه حومه پایتخت مخفی بودند سرکوب و از پای درآورد.

    منطقه "داریا" در غرب دمشق و باغ های "کفرسوسه" و "المزه" در حومه دمشق، منطقه "جوبر" در شرق و جنوب شرقی دمشق، منطقه "برزه" در شمال شرقی پایتخت سوریه از مناطق پوشیده با باغ های انبوهی است که تروریست ها با مخفی شدن در آنجا برای نفوذ به داخل دمشق و انجام اقدامات تروریستی اقدام می کردند اما منطقه المزه شب گذشته با پایان جنگ نیروهای ارتش با تروریست های این منطقه، منطقه امن خوانده شد.

    برخی گروهک های تروریستی هنوز در منطقه "رکن الدین" یکی از مشهورترین محله های دمشق در شمال این شهر که به جبل قاسیون در دامنه کوه های این منطقه متصل می شود موضع گرفته اند.

    گروه های تروریستی پیشتر در منطقه المیدان یکی از بزرگ ترین محله های پایتخت نیز مستقر بودند که از زمین های بیات منطقه "نهر عیشه" که به باغ های داریا متصل می شود وارد محله المیدان شده بودند.

    منطقه التضامن در مجاورت منطقه المیدان نیز از دیگر مناطق دمشق بود که گروه های تروریستی به آنجا نفوذ یافته بودند اما با عکس العمل کوبنده ارتش سوریه همه آنها تار و مار شدند.

    گروهک های تروریستی در جریان جنگ با ارتش سوریه تسلیحات سنگین همچون تسلیحاتی که جنگنجویان القاعده در لیبی به کار می گرفتند در اختیار دارند که از جمله آن آر پی جی و خمپاره های ضد زره فرانسوی یا سلاح های شخصی همچون هفت تیر و سلاح کلاشینکوف و تفنگ ام 16 است.

    تسحلیات زیاد دیگری نیز از تروریست ها مصادره شده که شامل مسلسل های اسرائیلی، بمب های دستی و مواد منفجره و تراشه C4 با قدرت انفجاری بالا بوده است.

    این در حالی اسنت که نیروهای ارتش سوریه از سلاح ها ی سنگین تنها در زمان تخریب مخفیگاه تروریست ها استفاده می کنند و بالگردهای سوری نیز برای تعقیب هوایی افراد مسلح در جریان درگیری ها به کار گرفته می شود.

    ارتش سوریه همچنین با استفاده از نیروهای نخبه و آموزش دیده خود به مناطقی که شدیدا به دست تروریست ها ناامن شده بود یورش می برند و ضربه محکمی را بر پیکره گروهک های تروریست وارد می کردند و این در حالی است که به اعتراف تروریست های دستگیر شده عناصر مسلح در پادگان های ترکیه تحت آموزش فشرده قرار داشتند.

    بر اساس تحقیقات اطلاعاتی، شرکت امنیتی بلک واتر آمریکا که مرکز اداری آن در امارات است نیز به طور گسترده در جمع تروریست های سوریه جای دارد.

    ارتش سوریه همچنین از سلاح کلاشینکوف و پی کی سی برای پاکسازی مناطقی که گروه های تروریسم در آنجا موضع گرفته اند استفاده می کند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20379
    دفعات دیده شده: ۷۶۲ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش