Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کشف دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی درلبنان حاکی از قدرت مقاومت است
    چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۷

    کشف یک دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان با واکنش تند مقامات دولتی و دیگر محافل سیاسی لبنان همراه شد. به گزارش واحد مرکزی خبر بیروت، میشل سلیمان، رئیس جمهوری لبنان، اقدام رژیم صهیونیستی در نصب این دستگاه جاسوسی را ادامه اشغالگری غیر مستقیم این رژیم و نقض قطعنامه 1701 سازمان ملل دانست و آن را محکوم کرد.رژیم صهیونیستی پس از فاش شدن وجود این دستگاه جاسوسی در مسیر خط تلفن نظامی مقاومت در ارتفاعات مشرف بر رودخانه لیطانی در منطقه زرا

    کشف یک دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان با واکنش تند مقامات دولتی و دیگر محافل سیاسی لبنان همراه شد.
    به گزارش واحد مرکزی خبر بیروت، میشل سلیمان، رئیس جمهوری لبنان، اقدام رژیم صهیونیستی در نصب این دستگاه جاسوسی را ادامه اشغالگری غیر مستقیم این رژیم و نقض قطعنامه 1701 سازمان ملل دانست و آن را محکوم
    کرد.
    رژیم صهیونیستی پس از فاش شدن وجود این دستگاه جاسوسی در مسیر خط تلفن نظامی مقاومت در ارتفاعات مشرف بر رودخانه لیطانی در منطقه زراریه در جنوب لبنان، اقدام به انفجار این دستگاه کرد .
    انفجار کنترلی این دستگاه جاسوسی توسط هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که نیروهای مقاومت توانستند جزئیات کامل این دستگاه پیچیده را کشف کنند .
    امین حطیط ، کارشناس مسائل نظامی، کشف این دستگاه را بیانگر هوشیاری کامل مقاومت در همه عرصه های نظامی و امنیتی و دارای این پیام دانست که مقاومت در نبرد امنیتی محسوس و نامحسوس قدرت غافلگیری دشمن را دارد .
    این دستگاه جاسوسی از سه قسمت که بخش نخست در مسیر خط تلفن مقاومت نصب شده بود و بخش های دوم و سوم شامل باطریهای تغذیه کننده و رادار ارتباطی با هواپیماهای تجسسی دشمن در ارتفاعات مشرف بر مسیر خط تلفن مقاومت قرارگرفته بود .



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 20264
    دفعات دیده شده: ۸۱۵ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش