Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • احزاب یونان برای تشکیل دولت جدید تحت فشارهای فزاینده داخلی و خارجی قرار دارند
    سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۱

    فشارهای داخلی و خارجی بر رهبران یونان جهت تشکیل دولت جدید این کشور به شدت افزایش یافته است.به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی لیت لاین، در پی برگزاری مجدد انتخابات مجلس در یونان اکنون فشارهای داخلی و بین المللی بر احزاب این کشور جهت تشکیل دولت ائتلافی جدید افزایش یافته است.فیلیپ ویلیام خبرنگار شبکه تلویزیونی لیت لاین در اروپا در گزارشی در این خصوص گفت رهبران احزاب سیاسی یونان اکنون تحت فشارهای فزایند

    فشارهای داخلی و خارجی بر رهبران یونان جهت تشکیل دولت جدید این کشور به شدت افزایش یافته است.
    به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی لیت لاین، در پی برگزاری مجدد انتخابات مجلس در یونان اکنون فشارهای داخلی و بین المللی بر احزاب این کشور جهت تشکیل دولت ائتلافی جدید افزایش یافته است.
    فیلیپ ویلیام خبرنگار شبکه تلویزیونی لیت لاین در اروپا در گزارشی در این خصوص گفت رهبران احزاب سیاسی یونان اکنون تحت فشارهای فزاینده داخلی و بین المللی قرار دارند. حتی رئیس جمهور یونان هم که رهبر حزب دمکراسی جدید این کشور را به تشکیل دولت جدید موظف کرده به وی اعلام کرده است که روند تشکیل دولت را با سرعت انجام دهد.
    خبرنگار شبکه لیت لاین گزارش داد: آرامشی که اکنون در بازارهای مالی اروپا حاکم شده زودگذر است. چون هیچ کس باور ندارد که بحران در یونان یا در سراسر اروپا رفع شده است. همه انتظار دارند که بار دیگر اروپا با موج شدیدی از بحران مواجه شود. این بحران تنها شامل یونان نمی شود بلکه شامل ایتالیا و اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی هم می شود.
    براساس این گزارش، مردم یونان به شدت ناامیدند و باور ندارند احزاب این کشور بتوانند بحران جاری را رفع کرده و تحولی بنیادین ایجاد کنند.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 20089
    دفعات دیده شده: ۵۶۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش