Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • زمانی که خبرنگار آمریکایی سخنرانی اوباما را قطع می کند
    یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۲

    یک خبرنگار آمریکایی در اواسط سخنرانی رئیس جمهور آمریکا، سوالی را مطرح کرد که این مسئله خشم "باراک اوباما" را برانگیخت. به گزارش  شبکه سی ان ان، "نیل مونرو" خبرنگار  حوزه کاخ سفید واشنگتن در مراسم سخنرانی "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در "باغ گل رز" در حالیکه اوباما در حال ایراد سخنرانی از پیش آماده شده خود بود، سخنرانی او را قطع کرد و در خصوص تغییر سیاست دموکراتیک آمریکا در زمینه قانون مهاجرت این کشور سؤال پرسید.

    یک خبرنگار آمریکایی در اواسط سخنرانی رئیس جمهور آمریکا، سوالی را مطرح کرد که این مسئله خشم "باراک اوباما" را برانگیخت.

    خبرگزاری فارس: زمانی که خبرنگار آمریکایی سخنرانی اوباما را قطع می کند+فیلم

    به گزارش  شبکه سی ان ان، "نیل مونرو" خبرنگار  حوزه کاخ سفید واشنگتن در مراسم سخنرانی "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در "باغ گل رز" در حالیکه اوباما در حال ایراد سخنرانی از پیش آماده شده خود بود، سخنرانی او را قطع کرد و در خصوص تغییر سیاست دموکراتیک آمریکا در زمینه قانون مهاجرت این کشور سؤال پرسید.

    اوباما که از این حرکت خشمگین شده بود، با عصبانیت پاسخ داد: ببخشید آقا. الان که من در حال سخنرانی هستم، زمان سؤال پرسیدن نیست.

    رئیس جمهور آمریکا سپس به سخنرانی خود ادامه داد و پس از پایان سخنرانی اش در پاسخ به این خبرنگار گفت: و حالا جواب سؤال شما. دفعه بعد ترجیح می دهم اجازه بدهید حرف من به پایان برسد و بعد از آن سؤال بپرسید. این رفتاری است که مردم آمریکا باید از خود نشان دهند.

    بحث به اینجا ختم نشد و زمانیکه مونرو می خواست جواب اوباما را دهد، اوباما حرف او را قطع کرد و گفت: من استدلال شما را در این باره نمی خواهم و هم اکنون می خواهم جواب شما را بدهم.


    مونرو در اینباره با اشاره به خبرنگارانی که برای پوشش برنامه کاخ سفید در "باغ گل رز" تجمع کرده بودند به سی.ان.ان گفت: من می بایست سوالاتی را که شما (خبرنگاران) نمی پرسید، مطرح می کردم.

    وی سپس تأکید کرد که فکر می کرد سخنرانی اوباما در حال تمام شدن است و به دلیل کمبود وقت و سؤالات بیش از اندازه خبرنگاران، می خواسته خیلی سریع سؤال خود را مطرح کند.

    این خبرنگار آمریکایی با اشاره به بی توجهی اوباما به سؤالات خبرنگاران گفت: من می دانم که اوباما به ندرت قبل از آنکه تریبون سخنرانی را ترک کند به سؤالات پاسخ می دهد. زمانیکه سخنرانی وی در حال تمام شدن بود، سؤالم را مطرح کردم، او پشت خود را به بسیاری از خبرنگاران کرد و رفت و این در حالی بود که من و یکی دیگر از خبرنگاران از او سوال پرسیده بودیم.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20070
    دفعات دیده شده: ۵۳۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش