Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نخست وزیر سابق انگلیس:ایتالیا و فرانسه نامزدهای بعدی ورشکستگی در اروپا هستند
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰:۴۹

    نخست وزیر پیشین انگلیس هشدار داد فرانسه و ایتالیا نیز به زودی مجبور به دریافت کمکهای مالی بین المللی خواهند شد و گروه بیست باید طرح جامع و کاملی را برای مقابله با بحران یورو طراحی کند. به گزارش  پایگاه اینترنتی تلگراف ، گوردون براون تاکید کرد ، رهبران جهان در نشست آتی گروه بیست باید طرح جامع و کاملی را برای مقابله با بحران مالی منطقه یورو طراحی و تصویب کنند . به نظر من در صورت ادامه روند کنونی ایتالیا و فرانسه نیز طی ماهه


    نخست وزیر پیشین انگلیس هشدار داد فرانسه و ایتالیا نیز به زودی مجبور به دریافت کمکهای مالی بین المللی خواهند شد و گروه بیست باید طرح جامع و کاملی را برای مقابله با بحران یورو طراحی کند.

    خبرگزاری فارس: ایتالیا و فرانسه نامزدهای بعدی ورشکستگی در اروپا هستند

    به گزارش  پایگاه اینترنتی تلگراف ، گوردون براون تاکید کرد ، رهبران جهان در نشست آتی گروه بیست باید طرح جامع و کاملی را برای مقابله با بحران مالی منطقه یورو طراحی و تصویب کنند . به نظر من در صورت ادامه روند کنونی ایتالیا و فرانسه نیز طی ماههای آینده به کمکهای مالی بین المللی نیاز خواهند داشت .

    بر اساس این گزارش ، وی تصریح کرد بحران مالی و بدهی منطقه یورو رو به گسترش است و این بحران در حال سرایت به اقتصادهای ایتالیا و فرانسه است .

    فرانسه و ایتالیا دومین و سومین اقتصادهای بزرگ منطقه یورو به شمار می روند . تا کنون ایرلند یونان پرتغال و به تازگی اسپانیا مجبور به دریافت کمکهای مالی بین المللی شده اند .

    بر این اساس ، براون در حالی خواستار دخالت گروه بیست برای حل بحران بدهی منطقه یورو شده است که احتمال خروج یونان از منطقه یورو به شدت افزایش یافته است . پیش بینی می شود خروج یونان از منطقه یورو مسیر را برای خروج سایر کشورهای بحران زده از منطقه یورو فراهم کند . خروج یونان از منطقه یورو بیش از 350 میلیارد یورو هزینه مستقیم در پی خواهد داشت .

    براون افزود اگر حزب سیریزا در انتخابات روز یکشنبه در یونان به پیروزی برسد و حاضر به کاهش هزینه های بودجه و اجرای سیاستهای ریاضتی نباشد خروج این کشور از منطقه یورو قطعی خواهد بود . بانکهای مرکزی بزرگ جهان از جمله آمریکا و انگلیس آمادگی خود را برای اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر در صورت تشدید بحران یورو اعلام کرده اند .



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20052
    دفعات دیده شده: ۶۰۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش