Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رژیم صهیونیستی در میان دیوارها
    پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱:۱۲

    در ادامه تلاشهای رژیم صهیونیستی برای محصور کردن خود در پشت دیوارهای حائل این رژیم قصد دارد مشابه مصر و لبنان در مرز اردن با سرزمین های اشغالی نیز دیوار بنا کند.به گزارش پایگاه الانتقاد، "عیران اوفیر" رئیس امور ایجاد دیوار حائل در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو دستورات لازم را برای ساخت دیوار حائل با اردن داد است. وی افزود: ساخت دیوار حائل با مصر در اوایل سال 2013 پایان می یابد و تاکنون کار ساخت 181 کیلومتر از مجمو



    در ادامه تلاشهای رژیم صهیونیستی برای محصور کردن خود در پشت دیوارهای حائل این رژیم قصد دارد مشابه مصر و لبنان در مرز اردن با سرزمین های اشغالی نیز دیوار بنا کند.

    به گزارش پایگاه الانتقاد، "عیران اوفیر" رئیس امور ایجاد دیوار حائل در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو دستورات لازم را برای ساخت دیوار حائل با اردن داد است.

    وی افزود: ساخت دیوار حائل با مصر در اوایل سال 2013 پایان می یابد و تاکنون کار ساخت 181 کیلومتر از مجموع 227 کیلومتر به پایان رسیده است.

    شایان ذکر است رژیم صهیونیستی زمانی شعار از نیل تا فرات سر می داد اما هم اکنون به علت ترس شدید خود را در پشت دیوار محصور کرده است.



    خبر
    نام منبع: جهان نیوز
    شماره مطلب: 20045
    دفعات دیده شده: ۵۴۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش