Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پارلمان مصر: هدف از حکم دادگاه قانون اساسی احیای رژیم مبارک است
    پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰:۴۳

     عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان مصر احکام صادره از دادگاه عالی قانون اساسی این کشور مبنی بر عدم تصویب قانون عزل سیاسی و ابطال عضویت یک سوم نمایندگان پارلمان را احکامی کاملا "سیاسی" خواند. به گزارش  پایگاه "اخبار الیوم"، "جمال حشمت" در واکنش به احکام صادره از سوی دادگاه عالی قانون اساسی مصر گفت که این احکام کاملا سیاسی و بخشی از سناریویی است که برای احیای رژیم "حسنی مبارک" در چهره ای جدید، تدارک دیده شده است. وی افز

     عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان مصر احکام صادره از دادگاه عالی قانون اساسی این کشور مبنی بر عدم تصویب قانون عزل سیاسی و ابطال عضویت یک سوم نمایندگان پارلمان را احکامی کاملا "سیاسی" خواند.

    خبرگزاری فارس: پارلمان مصر: هدف از حکم دادگاه قانون اساسی احیای رژیم مبارک است

    به گزارش  پایگاه "اخبار الیوم"، "جمال حشمت" در واکنش به احکام صادره از سوی دادگاه عالی قانون اساسی مصر گفت که این احکام کاملا سیاسی و بخشی از سناریویی است که برای احیای رژیم "حسنی مبارک" در چهره ای جدید، تدارک دیده شده است.

    وی افزود: حکم ابطال عضویت یک سوم نمایندگان شبهه انگیز است زیرا با گزارش کمیساریای دولت در این باره تضاد دارد.

    نماینده جماعت اخوان المسلمون در پارلمان تاکید کرد: اقدامات عملی برای به پیروزی رساندن "احمد شفیق" به هر وسیله ممکن از جمله اعطای دستور قضایی به افسران اطلاعاتی و پلیس نظامی برای بازداشت غیرنظامیان در جریان است.

    حشمت همه گروه های ملی و انقلابی را به اتحاد برای استمرار انقلاب تا تحقق اهداف آن و مقاومت در برابر جریان ضد انقلاب به رهبری شفیق که سعی دارد بار دیگر رژیم دیکتاتوری مبارک را احیا کند، فراخواند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20039
    دفعات دیده شده: ۶۰۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش