Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • 219 تجاوز به مساجد آلمان در طول 10 سال
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱:۴۷

    موضوع حمله و تجاوز به مساجد در کشور آلمان طی چند ماه اخیر به قدری افزایش یافته که موضوع آن به بحث و جنجالی سیاسی در این کشور تبدیل شده است.این رفتار غیر اسلامی به قدری در این مدت زیاد شده که حتی صدای وزارت خارجه ترکیه درآمد و خواستار پیگیری این موضوع و یافتن متجاوزان به مساجد شد.در همین حال خانم «ولیز بولاط» عضو شواری ایالت اسکسونیای جنوبی و عضو حزب سبز در آلمان، طی اظهاراتی در این باره گفت: قرار است مسأله حمله و تجاوز به مساجد در شورای



    موضوع حمله و تجاوز به مساجد در کشور آلمان طی چند ماه اخیر به قدری افزایش یافته که موضوع آن به بحث و جنجالی سیاسی در این کشور تبدیل شده است.

    این رفتار غیر اسلامی به قدری در این مدت زیاد شده که حتی صدای وزارت خارجه ترکیه درآمد و خواستار پیگیری این موضوع و یافتن متجاوزان به مساجد شد.

    در همین حال خانم «ولیز بولاط» عضو شواری ایالت اسکسونیای جنوبی و عضو حزب سبز در آلمان، طی اظهاراتی در این باره گفت: قرار است مسأله حمله و تجاوز به مساجد در شورای ایالتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

    وی در ادامه افزود: ما در نظر داریم که تعداد تجاوزهای رخ داده میان سال های 2001 تا 2011 میلادی را که آمار نشان می دهد 219 بار بوده را مورد بررسی دقیق قرار دهیم زیرا این مسأله به موضوعی ترسناک و بحران تبدیل شده است.

    خانم بولاط همچنین گفت: بر وزارت کشور و کابینه آلمان نیز واجب است که همه تلاش خود را برای حمایت هر چه بیشتر از مساجد و مسلمانان انجام دهد زیرا مسلمان آلمان، بخشی جدا نشدنی از جامعه آلمانی به شمار می روند.
     



    خبر
    نام منبع: شیعه آنلاین
    شماره مطلب: 19976
    دفعات دیده شده: ۵۹۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش