Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آغاز برنامه ریزی ها برای اعتراض به اجلاس گروه مخوف بیلدربرگ در آمریکا
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۳

     در حالی که حدود 150 شخصیت در اجلاس سری گروه بیلدربرگ در ویرجینیا شرکت خواهند کرد، گروهی از معترضان نیز در حال برنامه ریزی برای برپایی اعتراض علیه نشست این گروه سری هستند. به گزارش  راشاتودی، روزنامه نگاران و منتقدین این کنفرانس مخفی سالانه در نزدیکی هتل محل برگزاری این اجلاس موضع گرفته اند. به نظر می رسد یکی از برنامه های اصلی مافیای مزبور در اجلاس امسال تصمیم گیری در این خصوص باشد که از چه کسی در انتخابات ریاست جمه

     در حالی که حدود 150 شخصیت در اجلاس سری گروه بیلدربرگ در ویرجینیا شرکت خواهند کرد، گروهی از معترضان نیز در حال برنامه ریزی برای برپایی اعتراض علیه نشست این گروه سری هستند.

    خبرگزاری فارس: آغاز برنامه ریزی ها برای اعتراض به اجلاس گروه مخوف بیلدربرگ در آمریکا

    به گزارش  راشاتودی، روزنامه نگاران و منتقدین این کنفرانس مخفی سالانه در نزدیکی هتل محل برگزاری این اجلاس موضع گرفته اند. به نظر می رسد یکی از برنامه های اصلی مافیای مزبور در اجلاس امسال تصمیم گیری در این خصوص باشد که از چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دفاع کند؟

    الکس جونز، یک تحلیلگر مسائل سیاسی به راشاتودی گفته است که در این اجلاس است که در خصوص سیاست ها تصمیم گیری خواهد شد. در این اجلاس عموما شخصیت هایی چون هنری کیسینجر و دیوید راکفلر حضور به هم می رسانند اما در برنامه سال گذشته شخصیت هایی چون مدیر گوگل، رئیس بانک جهانی، رئیس بانک مرکزی اروپا و حتی وزیر اقتصاد یونان نیز حضور داشتند.

    به نظر می رسد یکی دیگر از مواردی که امسال مورد تصمیم گیری واقع می شود، همچنین نام معاون اول میت رامنی، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات باشد.

    این اجلاس فرصتی را برای جنبش تسخیر ایجاد خواهد کرد تا بار دیگر با اعتراض به این واقعه سری، بر نقش خود در جنبش اجتماعی مردم آمریکا تاکید کند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19830
    دفعات دیده شده: ۶۹۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش