Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تلویزیون اسرائیل: فرستاده اردوغان مخفیانه به تل آویو آمد
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۰

     به گفته کارشناسان، این سفر، بیانگر عمق و گستره روابط دو جانبه تل آویو ـ آنکارا و هماهنگی و همسویی سیاسی و امنیتی آنها در امور خاورمیانه و قضایای منطقه ای و دست داشتن آنکارا در طرح های آمریکایی برای براندازی دولت بشار اسد را نمایان می کند. شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد که فرستاده نخست وزیر ترکیه در سفر کوتاه خود به تل آویو با "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است. جزئیات بیشتری از این سفر م

     به گفته کارشناسان، این سفر، بیانگر عمق و گستره روابط دو جانبه تل آویو ـ آنکارا و هماهنگی و همسویی سیاسی و امنیتی آنها در امور خاورمیانه و قضایای منطقه ای و دست داشتن آنکارا در طرح های آمریکایی برای براندازی دولت بشار اسد را نمایان می کند.


    شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد که فرستاده نخست وزیر ترکیه در سفر کوتاه خود به تل آویو با "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

    جزئیات بیشتری از این سفر منتشر نشده است. این سفرها در شرایطی انجام می شود که دولت به ظاهر اسلامگرای ترکیه، مدتی است پز صهیونیسم ستیزی و ژست رهبری جهان اسلام را به خود گرفته است.



    خبر
    نام منبع: مشرق نیوز
    شماره مطلب: 19793
    دفعات دیده شده: ۵۲۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش