Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مخالف بحرینی:آل خلیفه می خواهدازتجربه اسرائیل برای سرکوب مردم استفاده کند
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۹

    دبیرکل جنبش آزادگان بحرین در لندن تصریح کرد، رژیم آل خلیفه تلاش می کند از تجربه رژیم صهیونیستی در سرکوب ملت فلسطین برای سرکوب انقلاب ملت بحرین استفاده کند. سعید الشهابی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم درباره تلاش رژیم آل خلیفه برای به دست آوردن حمایت لابی صهیونیستی در اروپا گفت، همکاری وقیحانه رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر قدس روز سیاهی در تاریخ بحرین است. البته باید به این مسئله اشاره کرد که این همکاریهای جدید نیست و ارتباط بین آل خل

    دبیرکل جنبش آزادگان بحرین در لندن تصریح کرد، رژیم آل خلیفه تلاش می کند از تجربه رژیم صهیونیستی در سرکوب ملت فلسطین برای سرکوب انقلاب ملت بحرین استفاده کند.
    سعید الشهابی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم درباره تلاش رژیم آل خلیفه برای به دست آوردن حمایت لابی صهیونیستی در اروپا گفت، همکاری وقیحانه رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر قدس روز سیاهی در تاریخ بحرین است. البته باید به این مسئله اشاره کرد که این همکاریهای جدید نیست و ارتباط بین آل خلیفه و اسرائیلیها در سال دو هزار و هشت و حتی پیش از آغاز انقلاب مردم در بحرین آغاز شد. در آن زمان، ولیعهد آل خلیفه با شیمون پرز در نیویورک دیدار کرد. شخص دیکتاتور بحرین هم دیداری با پرز در داووس داشت.
    الشهابی اضافه کرد، رژیم آل خلیفه به این نتیجه رسیده است که ادامه این شرایط در بحرین به ضرر آن است. هر چند که به بازداشت و شکنجه ادامه می دهد. این رژیم اطمینان دارد عمرش محدود است. به همین علت حاضر است حمایت امنیتی و سیاسی هر طرفی از جمله اسرائیل را بپذیرد. اگر آل خلیفه وفاداری خود به اسرائیل را ثابت کند، آمریکا هم حمایت از آن را افزایش خواهد داد.
    وی ادامه داد، ما شاهد آن هستیم که بعضی طرفهای عربی در بحرین، یمن و مصر با دخالتهای خود به دنبال انقلاب معکوس و جلوگیری از پیروزی انقلاب مردم هستند. هدف اصلی آنها حفظ امنیت اسرائیل است. آمریکا همواره بر پایبندی خود به حفظ برتری نظامی اسرائیل بر کشورهای منطقه تاکید دارد. آل خلیفه می خواهد از تجربه اسرائیل در سرکوب قیام ملت فلسطین استفاده کند.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 19789
    دفعات دیده شده: ۵۴۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش