Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • به دلیل حمله و تخریب اموال معترضان جنبش ضدسرمایه داری/معترضان جنبش به دلیل حمله و تخریب اموال معترضان جنبش ضدسرمایه داری/معترضان جنبش "تسخیر وال استریت" از مقامات نیویورک شکایت کردند
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۰

    معترضان جنبش تسخیر وال استریت با تهیه دادخواستی از مقامات نیویورک که اموال آنها به ارزش بیش از ۴۷ هزار دلار را طی حمله به کمپ معترضی آنها تسخیر کردند، شکایت کردند. به گزارش خبرگزاری رویترز، جنبش ضدسرمایه داری "تسخیر وال استریت" با تهیه یک دادخواست علیه مقامات شهر نیویورک اعلام کردند که مقامات این شهر کتابها، کامپیوترها و دیگر تجهیزاتی به ارزش 47 هزار دلار را که در پاییز سال گذشته از کمپ های اعتراضی آنها ضبط کرده بودند، تخ

    معترضان جنبش تسخیر وال استریت با تهیه دادخواستی از مقامات نیویورک که اموال آنها به ارزش بیش از ۴۷ هزار دلار را طی حمله به کمپ معترضی آنها تسخیر کردند، شکایت کردند.


    به گزارش خبرگزاری رویترز، جنبش ضدسرمایه داری "تسخیر وال استریت" با تهیه یک دادخواست علیه مقامات شهر نیویورک اعلام کردند که مقامات این شهر کتابها، کامپیوترها و دیگر تجهیزاتی به ارزش 47 هزار دلار را که در پاییز سال گذشته از کمپ های اعتراضی آنها ضبط کرده بودند، تخریب کرده اند.

    بر اساس این گزارش، پلیس آمریکا در ماه نوامبر، در یک حمله شبانه به کمپ معترضان جنبش وال استریت در پارک "زوکوتی" تمامی پارک را از وجود معترضان تخلیه کرد و چادرها و تمامی اموال آنها را ضبط کرد.

    مأموران پلیس آمریکا حدود 3 هزار و 600 کتاب را که متعلق به جنبش تسخیر وال استریت بود از "کتابخانه مردم" ضبط کرد که معترضان اعلام کرده اند تنها یکهزار نسخه از این کتابها به کتابخانه بازگردانده شده است و 200 نسخه از این کتابها که شامل نسخه ای از "زندگی نامه مایکل بلومبرگ" می شود دیگر قابل استفاده نیست.

    معترضان جنبش وال استریت با تهیه یک دادخواست علیه مقامات پلیس نیویورک نزد دادگاه فدرال منهتن اعلام کردند: تا امروز، مقامات نیویورک هیچ اطلاعاتی در خصوص کتاب های گم شده و اسباب و اثاثیه کتابخانه در اختیار جنبش تسخیر وال استریت قرار نداده است.

    یکی از وکلای نماینده جنبش تسخیر وال استریت اعلام کرد که در دیگر شهرهای آمریکا نیز سرکوبگریهای مشابهی قبل از ضبط اموال معترضان صورت گرفته است.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19786
    دفعات دیده شده: ۵۲۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش