Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رئیس ناظران سوریه اعلام کرد/استمرار قتل افراد «دست بسته» در سوریه پس از کودکان دست بسته
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۹

     پس از آنکه روشن شد تروریست های سوریه کودکان ربوده شده در الحوله را دست بستند و با شلیک از فاصله نزدیک کشتند، رئیس ناظران سوریه از کشف 13 جسد دست بسته در دیرالزور خبر داد. پنج روز پس از جنایت تروریست های مسلح در شهر الحوله در نزدیکی حمص، که در آن کودکان دست بسته از فاصله نزدیک با چاقو و گلوله کشته شده بودند، امروز رابرت مود رئیس ناظران سوریه از کشف 13 جسد دست بسته در نزدیکی دیرالزور خبر داد. به گزارش یونایتدپرس، رابرت


     پس از آنکه روشن شد تروریست های سوریه کودکان ربوده شده در الحوله را دست بستند و با شلیک از فاصله نزدیک کشتند، رئیس ناظران سوریه از کشف 13 جسد دست بسته در دیرالزور خبر داد.

    خبرگزاری فارس: استمرار قتل  افراد «دست بسته» در سوریه پس از کودکان دست بسته
    پنج روز پس از جنایت تروریست های مسلح در شهر الحوله در نزدیکی حمص، که در آن کودکان دست بسته از فاصله نزدیک با چاقو و گلوله کشته شده بودند، امروز رابرت مود رئیس ناظران سوریه از کشف 13 جسد دست بسته در نزدیکی دیرالزور خبر داد.

    به گزارش یونایتدپرس، رابرت مود اعلام کرد که برخی از این افراد از فاصله نزدیک با گلوله کشته شده اند و دست همه آنها از پشت بسته شده است.

    مود در بیانیه ای اعلام کرد: ناظران گزارش کردند که شب گذشته 13 جسد در منطقه السکر در 50 کیلومتری شرق دیرالزور کشف کرده اند و همه جسد ها از پشت دست بسته بودند و برخی از آنان با گلوله از فاصله نزدیک کشته شدند.

    مود همه طرف ها در سوریه را به خویشتنداری فراخواند و خواستار توقف اقدامات خشونت بار شد.

    العربیه نیز با انتشار تصاویر این اجساد، مدعی شد که این اقدام کار ارتش سوریه است در حالی که هیچ مدرکی دال بر صحت ادعای خود ارائه نکرد و حتی هویت کشته شدگان نیز مشخص نیست.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19785
    دفعات دیده شده: ۵۶۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش