Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • میشل سلیمان:سلاح مقاومت لازم است/ لبنان به پایگاهی علیه سوریه تبدیل نخواهد شد
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴

    رئیس جمهوری لبنان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سلاح مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی، سیاست کشورش در سوریه را درست توصیف کرد.به گزارش  شبکه المنار، میشل سلیمان گفت: سیاست بی طرفی لبنان در قبال سوریه سیاست درستی است و رفتار ما با آوارگان سوری مشابه رفتاری است که سوری ها با لبنانی ها در سال 2006 داشتند. وی افزود: لبنان به ایجاد مناطق امن در خاک خود راضی نخواهد شد و کسی از ما این موضوع را هم درخواست



    رئیس جمهوری لبنان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سلاح مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی، سیاست کشورش در سوریه را درست توصیف کرد.

    به گزارش  شبکه المنار، میشل سلیمان گفت: سیاست بی طرفی لبنان در قبال سوریه سیاست درستی است و رفتار ما با آوارگان سوری مشابه رفتاری است که سوری ها با لبنانی ها در سال 2006 داشتند.

    وی افزود: لبنان به ایجاد مناطق امن در خاک خود راضی نخواهد شد و کسی از ما این موضوع را هم درخواست نکرده است همانطور که لبنان محلی برای قاچاق سلاح و پول و پایگاهی برای القاعده نخواهد بود.

    میشل سلیمان بیان کرد: ما کمک تسلیحاتی به مخالفان سوری از طریق لبنان را نمی پذیریم و لبنان به پایگاهی برای اذیت و آزار سوریه یا هر کشور دیگر تبدیل نخواهد شد.

    رئیس جمهوری لبنان درباره سلاح مقاومت گفت: اسرائیل بخشهایی از خاک کشور ما را هنوز در اشغال خود دارد و تصمیمی برای چشم پوششی از این سلاح وجود ندارد، بلکه باید استراتژی دفاعی مشخصی وضع شود.

    وی ضمن درخواست از گروههای سیاسی برای انجام گفتگوهای سیاسی در هفته دوم ژوئن محور آن را موضوع سلاح و وضع یک استراتژی دانست.

    سلیمان بیان کرد: سه محور این گفتگو عبارتند از استفاده مثبت از سلاح مقاومت،خلع سلاح فلسطینی های خارج از اردوگاهها و برچیدن سلاح از شهرها و مناطق مختلف لبنان.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری مهر
    شماره مطلب: 19683
    دفعات دیده شده: ۴۷۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش