Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در گزارش سالانه حقوق بشر آمریکا اعلام شد:اعتراف وزارت امور خارجه آمریکا به شکنجه و نقض حقوق بشر در بحرین
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸

     وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص بحرین که یکی از همپیمانان اصلی واشنگتن است، اشاره می کند که نیروهای نظامی و غیرنظامی مواردی از نقض حقوق بشر را مانند شکنجه، بازداشت های غیرقانونی، جلوگیری از آزادی بیان مرتکب شده است. به گزارش شبکه الجزیره، گزارش سالانه حقوق بشر وزارت امور خارجه آمریکا درباره حقوق بشر در کشورهای مختلف جهان روز پنجشنبه منتشر شد.بر همین اساس "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا در هنگام انتشار این گزارش در


     وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص بحرین که یکی از همپیمانان اصلی واشنگتن است، اشاره می کند که نیروهای نظامی و غیرنظامی مواردی از نقض حقوق بشر را مانند شکنجه، بازداشت های غیرقانونی، جلوگیری از آزادی بیان مرتکب شده است.

    به گزارش شبکه الجزیره، گزارش سالانه حقوق بشر وزارت امور خارجه آمریکا درباره حقوق بشر در کشورهای مختلف جهان روز پنجشنبه منتشر شد.

    بر همین اساس "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا در هنگام انتشار این گزارش در واشنگتن گفت: ما می دانیم که در قرن بیست و یکم حقوق بشر تنها موضوع مورد بحث آزادی های مدنی و سیاسی نیست. ما در حال حمایت از تلاش ها در سراسر جهان هستیم تا به مردم در جوامع خود قابلیت ابراز عقیده بدهیم.

    اما وزارت خارجه آمریکا در این گزارش با اشاره جزیی به بحرین به نقض حقوق بشر در سوریه اشاره کرده و مدعی شده است که دولت دمشق از زور برای سرکوب استفاده می کند.

    در خصوص بحرین نیز که یکی از همپیمانان اصلی واشنگتن است گزارش سالانه حقوق بشر آمریکا اشاره می کند که نیروهای نظامی و غیرنظامی مواردی از نقض حقوق بشر را مانند شکنجه، بازداشت های غیرقانونی، جلوگیری از آزادی بیان مرتکب شده است.

    بر اساس گزارش سالانه حقوق بشر آمریکا سال 2011 سالی قابل توجه بود چرا که رویدادهایی در خاورمیانه و شمال آفریقا روی داد و این رویدادها به ضوح بر این گزارش تاثیر گذاشت.

    این گزارش همچنین به ایران نیز اشاره کرده و مدعی شده است تهران به نادیده گرفتن حقوق بشر شهروندان خود از جمله آزادی های بیان و مذهب و انجمن ها ادامه می دهد.

    گزارش سالانه حقوق بشر وزارت خارجه آمریکا در حالی منتشر می شود که واشنگتن با حمایت از رژیم های دیکتاتوری از جمله بحرین و عربستان نقض حقوق بشر در این کشورها نادیده می گیرد و با حمایت از مخالفان سوری غیرمستقیم در ریختن خون مردم بیگناه سوریه مشارکت می ورزد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19679
    دفعات دیده شده: ۴۶۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش