Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • فساد سیاسی در انگلیس باعث افزایش شکاف دراین کشور شده است
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۵

    فساد سیاسی در انگلیس نشان دهنده افزایش شکاف میان طبقه سیاستمداران و مردم معمولیِ رأی دهنده در این کشور است. پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس، در شماره روز جمعه خود در مقاله ای به قلم ریچارد سودان نوشت، مشخصه معروف سیاست و سیاستمداران در صحنه سیاسی امروز انگلیس را باید نفاق و دورویی توصیف کرد. بسیاری از سیاستمداران و نیروهای پلیس و امنیتی انگلیس در فساد مالی و سوء رفتار با مردم این کشور فرو رفته اند. به عنوان مثال، از هزاران

    فساد سیاسی در انگلیس نشان دهنده افزایش شکاف میان طبقه سیاستمداران و مردم معمولیِ رأی دهنده در این کشور است.
    پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس، در شماره روز جمعه خود در مقاله ای به قلم ریچارد سودان نوشت، مشخصه معروف سیاست و سیاستمداران در صحنه سیاسی امروز انگلیس را باید نفاق و دورویی توصیف کرد. بسیاری از سیاستمداران و نیروهای پلیس و امنیتی انگلیس در فساد مالی و سوء رفتار با مردم این کشور فرو رفته اند. به عنوان مثال، از هزاران افسر پلیس انگلیس که تاکنون متهم به فساد شده اند، فقط شمار ناچیزی از آنان محکوم شده اند.
    حتی برخی اعضای کمیته تحقیقات علیه فساد در انگلیس خودشان به فساد متهم شده اند. روابط میان سیاستمداران انگلیسی، پلیس و رسانه های این کشور ناسالم و توأم با تبانی است. روند فساد که در سیاست داخلی انگلیس نفوذ کرده است نشان دهنده مشکلات اصولی در جامعه این کشور است که این پتانسیل را دارد که به شرایطی فاجعه بار منجر شود. علائم هشدار چنین فاجعه بزرگی از هم اکنون نمایان شده است.
    در سال گذشته ما شاهد شورش های خشونت آمیز در فقیرنشین ترین جوامع و محله های انگلیس بودیم. این در حالی بود که نیروهای پلیس انگلیس با هرگونه مخالفت و اعتراض قانونی شهروندان و تظاهرکنندگان انگلیسی با وحشیگری و خشونت برخورد می کردند. این چنین برخوردهایی باعث می شود که مشکلات نه تنها حل نشود، بلکه به صورت دلمه ای چرکین درآید که موفقتاً روی آن پوشیده است، اما بزودی سربر می آورد که گند و چرک آن تمامی جامعه را فرا می گیرد.
    نویسنده این مقاله در خاتمه افزود، هر روزه برای مردم انگلیس مشخص تر می شود که جنایتکاران واقعی چه کسانی هستند، زیرا طبقات فقیر و محروم که شرایط زندگی خود به ستوه آمده و به خیابان ها می ریزند، صرفاً تلاش دارند اوضاع معیشتی خود را بهبود بخشند، اما عناصر فاسد در سطوح بالای سیاستمداران و پلیس انگلیس اند که به جای رسیدگی به تقاضاهای مردم این کشور به فسادهای مالی و سیاسی خود کماکان ادامه می دهند، به نحوی که گویی ارتباطشان با مردم عادی در این کشور کاملاً قطع شده باشد.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 19677
    دفعات دیده شده: ۴۴۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش