Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • فرمانده سابق ارتش بریتانیا: به ایران حمله شود انتقامش را از ما می گیرد
    دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰:۲۲

    رئیس سابق ستاد مشترک ارتش بریتانیا با هشدار نسبت به انتقام گیری ایران در صورت حمله نظامی به این کشور گفت: انگلیس باید قدرت و آمادگی پاسخ به تهدید ایران را داشته باشد.به گزارش  خبرگزاری رسمی کویت، ژنرال لرد استراب اضافه کرد: به احتمال زیاد حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران، برنامه هسته ای این کشور را به تاخیر نمی اندازد. نمی توان عواقب این اقدام را نادیده گرفت . به احتمال زیاد تبعات حمله نظامی به ایران برای همه ناخوشایند خواهد


    رئیس سابق ستاد مشترک ارتش بریتانیا با هشدار نسبت به انتقام گیری ایران در صورت حمله نظامی به این کشور گفت: انگلیس باید قدرت و آمادگی پاسخ به تهدید ایران را داشته باشد.

    به گزارش  خبرگزاری رسمی کویت، ژنرال لرد استراب اضافه کرد: به احتمال زیاد حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران، برنامه هسته ای این کشور را به تاخیر نمی اندازد. نمی توان عواقب این اقدام را نادیده گرفت . به احتمال زیاد تبعات حمله نظامی به ایران برای همه ناخوشایند خواهد بود.

    وی که بین سال های 2006 تا 2010 مسئولیت فرماندهی ارتش بریتانیا را برعهده داشت گفت: من می دانم که اسرائیلی ها، مسئله هسته ای ایران را از بعد دیگری نگاه می کنند. تحریم ها علیه ایران دارای تاثیر زیادی هستند. اگر این تحریم ها با مشوق های مناسب همراه باشند برای تغییر روش و حرکت دولت ایران کافی هستند.

    رئیس سابق ستاد مشترک ارتش بریتانیا همچنین از مقامات لندن خواست تا درباره مسئله هسته ای ایران، برای همه احتمالات آمادگی داشته باشند به ویژه اینکه تصمیم درباره حمله نظامی به ایران در اختیار انگلیسی ها نیست.
    او تاکید کرد: اگر ایران مورد حمله قرار بگیرد این کشور می تواند از بریتانیا و منافع بریتانیا انتقام بگیرد.

    قبل از این هم کینگ که بین سال های 1989 تا 1992 مسئولیت وزارت دفاع بریتانیا را برعهده داشت نیز درباره بروز آشوب و هرج و مرج در صورت شکست حمله نظامی به ایران هشدار داد بود.

    وی گفته بود که حمله نظامی به ایران فاجه آمیز است و به همین دلیل از دولت انگلیس نیز خواسته بود تا هر آنچه در توان دارد به کار بگیرد و این پیام را با بالاترین سطح شفافیت به جامعه جهانی منتقل کند.



    خبر
    نام منبع: عصر ایران
    شماره مطلب: 19627
    دفعات دیده شده: ۵۴۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش