Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عربی پرس گزارش داد؛جزئیات سناریوی دلخواه عربستان، قطر و اسرائیل در سوریه
    دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۶

    یک پایگاه عرب زبان با اشاره به همسویی آمریکا، صهیونیستها و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در خصوص سوریه، از تمایل دوحه و ریاض برای تشدید اقدامات تروریستی در سوریه پرده برداشت. پایگاه عربی پرس گزارش داد: رایزنی ها میان رژیم صهیونیستی، آمریکا، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و ترکیه برای توطئه علیه سوریه ادامه دارد. پایگاه فوق بیان کرد: این رایزنی ها در سطح رهبران امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا است و منابع آگاه دیپل



    یک پایگاه عرب زبان با اشاره به همسویی آمریکا، صهیونیستها و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در خصوص سوریه، از تمایل دوحه و ریاض برای تشدید اقدامات تروریستی در سوریه پرده برداشت.

     پایگاه عربی پرس گزارش داد: رایزنی ها میان رژیم صهیونیستی، آمریکا، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و ترکیه برای توطئه علیه سوریه ادامه دارد.

    پایگاه فوق بیان کرد: این رایزنی ها در سطح رهبران امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا است و منابع آگاه دیپلماتیک از همسویی مواضع اسرائیل، قطر و عربستان سعودی درباره بحران سوریه خبر داده اند.

    این پایگاه می افزاید: اسرائیل، قطر وعربستان در تلاش هستند تا آمریکا را قانع کنند که سناریوی تشدید انفجارها و اقدامات تروریستی را مورد توجه ویژه قرار دهد این در واقع همان سناریویی است که ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که ارتباطات گرمی با مسولان سعودی از جمله بندر بن سلطان دارد مطرح کرده است.

    پایگاه مذکور بیان کرد: این کشورها می خواهند به هر قیمتی نظام بشار اسد را ساقط کنند، زیرا ادامه نظام کنونی سوریه به مفهوم خنثی شدن همه طرحهای آمریکا، اسرائیل و همپیمانانشان در کشورهای حوزه خلیج فارس است.

    این پایگاه می افزاید: آنچه اسباب نگرانی قطر، سعودی ها، اسرائیل و ترکیه را فراهم کرده است، هوشیاری مردم سوریه و همبستگی و حمایت آنها از رهبرانشان است.

    پایگاه فوق نوشت : همین هوشیاری مردمی سبب خنثی سازی توطئه های مستمر یک ساله علیه سوریه شده است و دوحه و ریاض نگران کاهش توجه آمریکا به سوریه همزمان با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند.

    این پایگاه بیان کرد: این دو کشور مایل هستند که عملیات قتل، انفجار و تروریسم و خونریزی های بیشتر در سوریه، اوضاع را مطابق میل آنها رقم بزند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری مهر
    شماره مطلب: 19611
    دفعات دیده شده: ۴۷۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش