Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یو اس ای تو دی : مجلس نمایندگان آمریکا بودجه تبلیغاتی پنتاگون را کاهش داد
    جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۴

    روزنامه یو اس ای تو دی نوشت کمیته تخصیص بودجه دفاعی مجلس نمایندگان آمریکا بخشی از بودجه تبلیغاتی پنتاگون را کاهش داد.این روزنامه آمریکایی با درج این مطلب در پایگاه اینترنتی خود به قلم تام بروک نوشت: یک کمیته قدرتمند مجلس نمایندگان آمریکا در روز پنج شنبه قانونی تصویب کرد که بر اساس آن نزدیک به یک سوم بودجه پنتاگون برای« عملیات پشتیبانی اطلاعات نظامی» کاهش می یابد. کمیته تخصیص بودجه دفاعی مجلس نمایندگان همچنین از لئون پانتا وزیر دفاع خواست

    روزنامه یو اس ای تو دی نوشت کمیته تخصیص بودجه دفاعی مجلس نمایندگان آمریکا بخشی از بودجه تبلیغاتی پنتاگون را کاهش داد.
    این روزنامه آمریکایی با درج این مطلب در پایگاه اینترنتی خود به قلم تام بروک نوشت:
    یک کمیته قدرتمند مجلس نمایندگان آمریکا در روز پنج شنبه قانونی تصویب کرد که بر اساس آن نزدیک به یک سوم بودجه پنتاگون برای« عملیات پشتیبانی اطلاعات نظامی» کاهش می یابد.
    کمیته تخصیص بودجه دفاعی مجلس نمایندگان همچنین از لئون پانتا وزیر دفاع خواست تا ظرف سی روز گزارشی درباره تصویب این قانون تهیه کند. قرار است در این گزارش جزئیات تاثیر تصویب این قانون در پنتاگون- از جمله بار روانی آن - ارائه شود.
    این روزنامه در ادامه نوشت: روزنامه یو اس ای تو دی در ماه فوریه در یک تحقیق دریافت، سالانه صدها میلیون دلار برای عملیاتهای اطلاعاتی در پنتاگون هزینه می شود. بخشی از این هزینه های صرف تبلیغاتی می شود تا مخاطبان خارجی را برای حمایت از منافع آمریکا ترغیب کند. اکثر مقامات پنتاگون معتقدند این تبلیغات تاثیرات بسیاری نداشته و آمریکا را به اهداف خود نمی رساند.
    بر اساس یافته های این روزنامه بخش اعظم بودجه تبلیغاتی پنتاگون برای تهیه و پخش تراکت های تبلیغاتی هزینه می شود. در بررسی های انجام شده در ماه فوریه مشخص شد حمایت آمریکا از این پیامها نیز به طور پنهانی بوده است چرا که واشنگتن در اغلب مناطق مقصد- از جمله افغانستان- از اعتبار زیادی برخوردار نبوده است.
    بر اساس رای این کمیته مجلس نمایندگان، هشتاد ویک و نیم میلیون دلار از بودجه دویست و پنجاه و یک و شش دهم میلیون دلاری پنتاگون برای عملیات پشتیبانی اطلاعات نظامی در سال 2013 کاهش خواهد یافت.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 19571
    دفعات دیده شده: ۴۱۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش