Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • روسیه از سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در کشورهای غربی انتقاد کرد
    پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰:۰۱

    مسکو- 'کنستانتین دولگوف' نماینده تام الاختیار روسیه در امور حقوق بشر، از سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردمی در کشورهای غربی توسط نیروهای امنیتی و پلیس انتقاد کرد.


    مسکو- 'کنستانتین دولگوف' نماینده تام الاختیار روسیه در امور حقوق بشر، از سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردمی در کشورهای غربی توسط نیروهای امنیتی و پلیس انتقاد کرد.

    1391/02/28 - 14:59

     دولگوف روز پنجشنبه در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه روسیه یادآوری کرد: با توجه به بحران مالی و اقتصادی در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، تظاهرات جمعی و انواع دیگر اعتراضات مردمی که از سیاست های اجتماعی و اقتصادی دولت ناراضی هستند، جریان دارد.

    وی افزود: در این حال در مواردی نیروهای امنیتی علیه تظاهرکنندگان آرام به طور نامتناسب از زور استفاده کرده اند.

    نماینده تام الاختیار روسیه در امور حقوق بشر خاطرنشان کرد که این وضعیت به ویژه با پخش صحنه های خشونت آمیز از سرکوب تظاهرکنندگان در رسانه های خبری، موجب نگرانی سازمان های دست اندرکار دفاع از حقوق بشر شده است.

    دولگوف گفت: متاسفانه نیروهای امنیتی در غرب علیه تظاهرکنندگانی که نظم عمومی را برهم نمی زنند و امنیت عمومی را تهدید نمی کنند، به زور متوسل می شوند.

    وی اضافه کرد: در نتیجه این وضعیت، آزادی های تصریح شده در قراردادها و پیمان های بین المللی، در کشورهای غربی محدود می شوند.

    نماینده تام الاختیار روسیه در امور حقوق بشر گفت: معتقدیم که معیارهای حقوق بشر در کشورهای مختلف از جمله کشورهای غربی باید به دور از اعمال استانداردهای دوگانه و احساسات و تفسیرهای سیاسی ارزیابی شود.



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 19561
    دفعات دیده شده: ۵۲۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش