Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تظاهرات علیه تظاهرات علیه "فیس بوک " در سراسر پاکستان همچنان ادامه دارد. این اعتراضات در واکنش به اقدام غیراخلاقی علیه پیامبر اسلام(ص) صورت می گیرد.
    سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۵

    با گذشت چند روز از آغاز تظاهرات مردم پاکستان علیه رفتارهای غیراخلاقی فیس بوک و برخی سایت‌های غربی، پاکستانی‌ها هنوز در شهرهای مختلف با آتش زدن پرچم آمریکا نسبت به این اقدام اعتراض می‌کنند. تظاهرات مردمی علیه فیس بوک در سراسر پاکستان ادامه دارد و گروه‌های مذهبی، سیاسی، دانشجویی و قشرهای مختلف مردمی ضمن انزجار از اقدام توهین آمیز فیس بوک در شهرهای مختلف تظاهرات می‌کنند. براساس این گزارش تظاهرات مردم پاکستان از اواسط هفته گذشته در شهرهای مهمی همچون

    با گذشت چند روز از آغاز تظاهرات مردم پاکستان علیه رفتارهای غیراخلاقی فیس بوک و برخی سایت‌های غربی، پاکستانی‌ها هنوز در شهرهای مختلف با آتش زدن پرچم آمریکا نسبت به این اقدام اعتراض می‌کنند. تظاهرات مردمی علیه فیس بوک در سراسر پاکستان ادامه دارد و گروه‌های مذهبی، سیاسی، دانشجویی و قشرهای مختلف مردمی ضمن انزجار از اقدام توهین آمیز فیس بوک در شهرهای مختلف تظاهرات می‌کنند. براساس این گزارش تظاهرات مردم پاکستان از اواسط هفته گذشته در شهرهای مهمی همچون اسلام‌آباد، لاهور،‌ کراچی و ده‌ها شهر کوچک و بزرگ این کشور برگزار شد و از روزهای گذشته نیز بر شدت آن افزوده شده و تا پایان روز دوشنبه نیز ادامه پیدا کرد. مردم معترض پاکستان در شعارهای خود هر گونه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را به ‌شدت محکوم کردند و خطاب به دولتها و مقامات کشورهای غربی، خواستار توقف هر گونه رفتار ناپسند در این زمینه شدند. روحانیون برجسته اهل سنت و شیعه مسابقه ترسیم چهره پیامبر اسلام را یک توطئه کشورهای غربی خواندند و از وزارت امور خارجه پاکستان خواستند به کشورهای غربی اعتراض کند. مردم خشمگین پاکستان که از هفته گذشته علیه افزایش رفتارهای غیراخلاقی و توهین به مقدسات دین اسلام و بی‌حرمتی به پیامبر بزرگ اسلام (ص) توسط پایگاه‌های اینترنتی "یوتیوب " و "فیس بوک " دست به تظاهرات گسترده در این کشور زده‌اند، امروز نیز در دانشگاه‌ها و خیابان‌های شهرهای کوچک و بزرگ تظاهرات می‌کنند و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را در این مراسم به آتش می‌کشند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس:
    شماره مطلب: 13565
    دفعات دیده شده: ۴۸۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش