Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ظهور شبکه تلویزیونی صهیونیستی اندکی پس از قطع العالم در ماهواره مصری ظهور شبکه تلویزیونی صهیونیستی اندکی پس از قطع العالم در ماهواره مصری "نایل‌ست "
    سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۳

    اندکی پس از قطع برنامه‌های شبکه العالم از ماهواره مصری نایل‌ست، رژیم صهیونیستی با همکاری مسئولان این ماهواره مصری، در صدد راه‌اندازی شبکه صهیونیستی جدیدی است. "سلام صیداوی " نویسنده عرب در گزارشی که در سایت اینترنتی "العنکبوت " منعکس شد، رفتار غیر قابل توجیه مسئولان ماهواره مصری، مبنی بر اجازه دادن به یک شبکه تلویزیونی برای پخش از این ماهواره بعد از قطع برنامه‌های شبکه خبری العالم را تعجب‌برانگیز و در عین حال نگران‌کننده خواند. این نویسنده عرب

    اندکی پس از قطع برنامه‌های شبکه العالم از ماهواره مصری نایل‌ست، رژیم صهیونیستی با همکاری مسئولان این ماهواره مصری، در صدد راه‌اندازی شبکه صهیونیستی جدیدی است. "سلام صیداوی " نویسنده عرب در گزارشی که در سایت اینترنتی "العنکبوت " منعکس شد، رفتار غیر قابل توجیه مسئولان ماهواره مصری، مبنی بر اجازه دادن به یک شبکه تلویزیونی برای پخش از این ماهواره بعد از قطع برنامه‌های شبکه خبری العالم را تعجب‌برانگیز و در عین حال نگران‌کننده خواند. این نویسنده عرب با ابراز نگرانی از "شستشوی مغزی " شهروندان عرب بعد از میهمان شدن شبکه صهیونیستی با میزبانی ماهواره نایل‌ست درخانه‌های عرب، این سئوال را مطرح کرده است که آیا این شبکه جز برای تحریف تاریخ و پاک کردن اذهان ملت‌های عرب از جنایات رژیم صهیونیستی و ناامید کردن ملت‌های عرب از آینده خود و ترغیب آنها به مخالفت با مقاومت ضد صهیونیستی اهداف دیگری را تعقیب می‌کند؟ صیداوی تاکید کرده است که مدت زمان صدور مجوز ماهواره مصری نایل‌ست برای شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی تنها پس از مدتی کوتاه از قطع پخش برنامه‌های العالم از این ماهواره موجب افزایش تردیدها درباره اقدامات و سیاست‌های گردانندگان این شبکه و همدستی آنها با صهیونیسیت‌ها برای ساکت کردن صداهای حق طلبانه و حامی مقاومت ملت‌های فلسطین و لبنان شده است. وی تصریح کرد: این سؤال در اذهان امت عرب شکل گرفته است که دلیل دشمنی مشترک صهیونیست‌ها و گردانندگان ماهواره مصری نایل‌ست با یک شبکه خبری عرب زبان وابسته به جمهوری اسلامی ایران که جز حمایت از مسائل جهان اسلام و عرب و افشای جنایات رژیم صهیونیستی اهداف دیگری را تعقیب نمی‌کند، چیست؟ این نویسنده عرب افزود: اوج نگرانی و تعجب ملت‌های عرب از این اقدام خطرناک گردانندگان ماهواره مصری نایل ست آنجا است که صهیونیست‌ها به هیچ طرفی اجازه نمی‌دهند با افکار عمومی صهیونیست‌ها بازی کند. صیداوی در خاتمه گزارش خود تاکید کرده است: بعداز قطع العالم و راه اندازی یک شبکه صهیونیستی به جای آن درماهواره مصری نایل ست، شهروندان عرب فردا شگفت‌زده نخواهند شد اگر شبکه‌های حامی مقاومت و ضدصهیونیستی یکی پس از دیگری از روی این ماهواره و دیگر ماهواره‌های عربی مانند عرب‌ست ناپدید شود و شبکه‌های بیشتر صهیونیستی به جای آنها فعال شود.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس:
    شماره مطلب: 13564
    دفعات دیده شده: ۴۹۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش