Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دومین پرونده بزرگ فساد مالی آمریکا افشا شد/ تکرار سرنوشت گلدمن ساش برای دومین پرونده بزرگ فساد مالی آمریکا افشا شد/ تکرار سرنوشت گلدمن ساش برای "مورگان استلی "
    پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۹:۱۹

    مقامهای آگاه از اتهام فساد مالی مقامهای موسسه مالی مورگان استنلی آمریکا در ارائه اطلاعات و آمار نادرست به سرمایه گذاران خبر دادند. به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال ، مقامهای قضایی آمریکا بر این باورند که مقامهای مورگان استنلی با ارائه اطلاعات نادرست به سرمایه گذاران موجب زیان و ضرر تعداد زیادی از آنها شده اند . این دومین پرونده بزرگ فساد مالی موسسات مالی بزرگ آمریکا طی هفته های اخیر است . کمیسیون ارز و سهام آمریکا پیش از این موسسه گلد من ساش

    مقامهای آگاه از اتهام فساد مالی مقامهای موسسه مالی مورگان استنلی آمریکا در ارائه اطلاعات و آمار نادرست به سرمایه گذاران خبر دادند. به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال ، مقامهای قضایی آمریکا بر این باورند که مقامهای مورگان استنلی با ارائه اطلاعات نادرست به سرمایه گذاران موجب زیان و ضرر تعداد زیادی از آنها شده اند . این دومین پرونده بزرگ فساد مالی موسسات مالی بزرگ آمریکا طی هفته های اخیر است . کمیسیون ارز و سهام آمریکا پیش از این موسسه گلد من ساش را به فساد مالی متهم کرده و بنابر اعلام مقامهای اگاه این موسسه را به یک میلیارد دلار جریمه محکوم کرده اند . سخنگوی موسسه مورگان استنلی تاکید کرد این موسسه تا کنون هیچ مکاتبه ای با وزارت دادگستری آمریکا در رابطه با پرونده فساد مالی ذکر شده در روزنامه وال استریت ژورنال نداشته است . به اعتقاد کارشناسان مالی و اقتصادی افشای پرونده های فساد مالی در وال استریت راه را برای تصویب قانون اصلاحات نظام مالی آمریکا هموار خواهد کرد. دولت اوباما طرحی را به کنگره ارائه کرده که در خصوص تصویب نهایی ابزارهای نظارتی بیشتری بر فعالیتهای بانکی آمریکا اعمال خواهد شد .



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 13494
    دفعات دیده شده: ۵۴۳ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش