Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نماینده پارلمان مصر: احداث دیوار فولادی مصر در مرز غزه دشمنی با ملت فلسطین است نماینده پارلمان مصر: احداث دیوار فولادی مصر در مرز غزه دشمنی با ملت فلسطین است
    دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۴۸

    یک نمانیده مجلس و عضو جماعت اخوان المسلمین مصر اقدام قاهره در ساخت دیوار فولادی در مرز این کشور با غزه را در راستای دشمنی با ملت فلسطین دانست. به گزارش پایگاه خبری "اخوان آن لاین "، "سید عسکر " فراکسیون اخوان المسلمین در پارلمان مصر با اشاره به اخباری مبنی بر احداث دیواری در مرز نوار غزه در بیانیه‌ای خطاب به نخست وزیر و وزیرخارجه مصر اعلام کرد: اقدام قاهره با همکاری واشنگتن برای افزایش محاصره ملت فلسطین در نوار غزه دشمنی با ملتی مسلمان و عرب است.

    یک نمانیده مجلس و عضو جماعت اخوان المسلمین مصر اقدام قاهره در ساخت دیوار فولادی در مرز این کشور با غزه را در راستای دشمنی با ملت فلسطین دانست. به گزارش پایگاه خبری "اخوان آن لاین "، "سید عسکر " فراکسیون اخوان المسلمین در پارلمان مصر با اشاره به اخباری مبنی بر احداث دیواری در مرز نوار غزه در بیانیه‌ای خطاب به نخست وزیر و وزیرخارجه مصر اعلام کرد: اقدام قاهره با همکاری واشنگتن برای افزایش محاصره ملت فلسطین در نوار غزه دشمنی با ملتی مسلمان و عرب است. بر اساس طرح مصر، دیوار فولادی در مرز غزه با عمق بیش از 20 تا 30 متر در زیر زمین ساخته می‌شود و 9 تا 10 کیلومتر نیز طول دارد. "احمد ابوالغیط " وزیر امور خارجه مصر ضمن دفاع از ساخت این دیوار اعلام کرده است که این حق کشورش است که میزان تسلط خود بر مرزهایش را افزایش دهد. "فوزی برهوم " سخنگوی جنبش حماس اقدام مصر در ساخت دیوار فولادی در مرز این کشور با غزه را جنایتکارانه توصیف کرده و گفته است با احداث این دیوار ارسال مواد غذایی، دارویی، لباس و پوشاک برای یک و نیم میلیون ساکن نوار غزه متوقف می‌شود.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 12518
    دفعات دیده شده: ۷۶۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش