Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وعده انتخاباتی یک افراطی در هلند : اگر رأی بیاورم برای استفاده مسلمانان از حجاب مالیات وضع می‌کنم! وعده انتخاباتی یک افراطی در هلند : اگر رأی بیاورم برای استفاده مسلمانان از حجاب مالیات وضع می‌کنم!
    یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۰۲

    «گریت ویلدرز»، رئیس حزب آزادی و نماینده اسلام‌ستیز پارلمان هلند که کاندیدای مطرح احراز پست نخست وزیری این کشور اروپایی به شمار می‌رود، مبارزات انتخاباتی خود را با حمله به اسلام و مقدسات آن آغاز کرده و موضع‌گیری‌های شدید علیه مسلمانان اروپا روا داشته است. روزنامه «الحدیث»، چاپ اردن با بازتاب موضوع بالا نوشت: «گریت ویلدرز» در تبلیغاتش گفته است که اگر حزب ما در انتخابات پیروز شود و آرای ما بر رقبا پیشی بگیرد، موضوع حضور مسلمانان در اروپا را پیگیری و

    «گریت ویلدرز»، رئیس حزب آزادی و نماینده اسلام‌ستیز پارلمان هلند که کاندیدای مطرح احراز پست نخست وزیری این کشور اروپایی به شمار می‌رود، مبارزات انتخاباتی خود را با حمله به اسلام و مقدسات آن آغاز کرده و موضع‌گیری‌های شدید علیه مسلمانان اروپا روا داشته است. روزنامه «الحدیث»، چاپ اردن با بازتاب موضوع بالا نوشت: «گریت ویلدرز» در تبلیغاتش گفته است که اگر حزب ما در انتخابات پیروز شود و آرای ما بر رقبا پیشی بگیرد، موضوع حضور مسلمانان در اروپا را پیگیری و بر استفاده از حجاب مالیات وضع و از تدریس و تلاوت قرآن جلوگیری خواهم کرد. او که خود را برای مبارزات انتخاباتی در سال 2011 آماده می‌کند، افزود: آزادی‌های مسلمانان را محدود و در قوانین مهاجرت و برخورداری مسلمانان از حقوق اجتماعی در اروپا تجدیدنظر خواهم کرد.«ویلدرز» در ماه مارس گذشته (فروردین ماه) نیز فیلمی را به نام «فتنه» یا «خطر اسلامی‌شدن هلند» تهیه کرد و روی شبکه‌های اینترنتی به نمایش گذاشت. در این فیلم به تعالیم دین اسلام و به شخص نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) اسائه ادب شده بود. انتشار این فیلم آنقدر زننده بود که «یان پیتر بالکنیدی»، نخست‌وزیر هلند در واکنش به انتشارش گفته بود: من دیدگاه ویلدرز درباره اسلام را که در فیلمش آمده، رد می‌کنم. این فیلم اسلام و تروریسم را با یکدیگر درآمیخته و ما این برداشت را رد می‌کنیم. هلند در سال‌های گذشته، شاهد جسارت‌های متعددی از سوی مقامات سیاسی و جریان‌های رسانه‌ای موهن علیه مسلمانان اروپا بوده و با شعار آزادی، آشکار و پنهان به مقدسات مسلمانان توهین می‌کند. این نوع برخوردها، در حالی انجام می‌پذیرد که در بسیاری از کشورهای اسلامی اقلیت‌های مسیحی زندگی نیز زندگی می‌کنند؛ اما تاکنون به ندرت شاهد توهین به مقدسات دینی و یا محدودیت‌های مذهبی برای پیروان این دین و یا دیگر ادیان آسمانی بوده‌ایم؛ البته این جدای از محدودیت‌های قانونی است که در هر جامعه‌ای هست.



    خبر
    نام منبع: جهان نیوز
    شماره مطلب: 12353
    دفعات دیده شده: ۶۱۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش