Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کاردینال صفیر:موضع حزب الله در مقابل اسراییل موجب حمایت همه از این حزب شد کاردینال صفیر:موضع حزب الله در مقابل اسراییل موجب حمایت همه از این حزب شد
    دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۵۰

    بیروت- کاردینال "نصرالله صفیر" رهبر مسیحیان مارونی لبنان گفت: حزب الله یک حزب مسلح است که دارای اهدافی در لبنان است و موضع این حزب در مقابل اسراییل موجب حمایت همه از این حزب شد. کاردینال صفیر روز دوشنبه در دیدار اعضای اتحادیه نویسندگان لبنان با وی همچنین افزود: در حال حاضر ارتباط و تماسی با دولت سوریه ندارم و درصدد سفر به این کشور هم نیستم. وی با آرزوی موفقیت برای دولت جدید لبنان درباره سفر "سعدالدین حریری" نخست وزیر لبنان به سوریه نیز گفت:

    بیروت- کاردینال "نصرالله صفیر" رهبر مسیحیان مارونی لبنان گفت: حزب الله یک حزب مسلح است که دارای اهدافی در لبنان است و موضع این حزب در مقابل اسراییل موجب حمایت همه از این حزب شد. کاردینال صفیر روز دوشنبه در دیدار اعضای اتحادیه نویسندگان لبنان با وی همچنین افزود: در حال حاضر ارتباط و تماسی با دولت سوریه ندارم و درصدد سفر به این کشور هم نیستم. وی با آرزوی موفقیت برای دولت جدید لبنان درباره سفر "سعدالدین حریری" نخست وزیر لبنان به سوریه نیز گفت: امیدوارم این سفر برای مردم لبنان مفید باشد زیرا به مصلحت لبنان است که با همه کشورها به ویژه همسایگان دارای رابطه خوبی باشد. صفیر ضمن مخالفت با اسکان دایم فلسطینی ها در لبنان افزود: موضع ما از اول در این باره روشن بود و لبنان گنجایش و ظرفیت قبول دایم فلسطینی ها را ندارد. شمار پناهندگان فلسطینی در لبنان بین 360 هزار تا 480 هزار تخمین زده می شود که به طور رسمی در 12 اردوگاه ساکن هستند. نصرالله صفیر، سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی و امین جمیل رییس حزب کتائب از مخالفین مقاومت و از عوامل آمریکا در لبنان به شمار می روند.



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 12311
    دفعات دیده شده: ۶۷۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش