Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مردم دمشق در اعتراض به اقدامات صهیونیستها در قدس، دست به تجمع زدند مردم دمشق در اعتراض به اقدامات صهیونیستها در قدس، دست به تجمع زدند
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۱۶

    دمشق - دهها تن از اعضای جمعیت ضد صهیونیسم عصر شنبه در شهر دمشق با برپایی تجمع اعتراض آمیز، جنایات صهیونیستی در زمینه یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی را محکوم کردند. "احمد العسراوی" رییس این جمعیت در حاشیه این تجمع گفت: ما یهودی سازی قدس را محکوم می کنیم زیرا به معنای تثبیت رژیم صهیونیستی در فلسطین است. به گفته العسروای، تشکیل دو کشور مقبول نیست زیرا فلسطین متعلق به اعراب و مسلمانان بوده و نمی توان حتی بر سر یک وجب از خاک آن با دشمن سازش کرد.

    دمشق - دهها تن از اعضای جمعیت ضد صهیونیسم عصر شنبه در شهر دمشق با برپایی تجمع اعتراض آمیز، جنایات صهیونیستی در زمینه یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی را محکوم کردند. "احمد العسراوی" رییس این جمعیت در حاشیه این تجمع گفت: ما یهودی سازی قدس را محکوم می کنیم زیرا به معنای تثبیت رژیم صهیونیستی در فلسطین است. به گفته العسروای، تشکیل دو کشور مقبول نیست زیرا فلسطین متعلق به اعراب و مسلمانان بوده و نمی توان حتی بر سر یک وجب از خاک آن با دشمن سازش کرد. وی ادامه داد: برگزاری چنین فعالیتهایی تاکید بر این موضوع است که حق ما در فلسطین هرگز از بین نمی رود حال رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش هر تلاشی برای نابودی این حق انجام دهند. العسراوی با ابراز تاسف از نبود خیزش عربی که باعث بروز چنین وضعیتی برای قدس، مسجد الاقصی و فلسطین شده یادآور شد: به رغم آن، ما برای فعال سازی مقاومت در فلسطین و سایر اراضی اشغالی عربی می کوشیم. "محمد قدور" عضو جمعیت نیز موضعگیری صریح اعراب در قبال رویدادهای مسجد الاقصی و قدس را خواستار شد. وی افزود: محکوم کردن دیگر کافیست. باید موضعی قاطع اتخاذ شود زیرا یهودی سازی قدس مقدمه یهودی سازی کامل فلسطین و جهان عرب است. قدور تاکید کرد: کشورهای غربی توافقنامه سایکس پیکو که جهان عرب را تجزیه کرد ساختند و اعلامیه بالفور را به صهونیستها دادند اینک می خواهند فتنه طایفه ای مذهبی در منطقه شعله ور سازند. وی ضرورت حمایت از مقاومت مردم فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی که فقط زبان زور را می فهمد، مورد تاکید قرار داد. در این تجمع، معترضین علاوه بر تصاویر مسجد الاقصی و شهدای غزه، پلاکاردهایی در دست داشتند که شعار "نه به یهودی سازی قدس"، "مسجد الاقصی و خون شهدا امانتی بر گردن حکام عرب" و "مسجد الاقصی شما را فرا می خواند" بر روی آن نوشته شده بود.



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 12261
    دفعات دیده شده: ۶۷۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش