Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رهبر حزب سعادت ترکیه  : به اسراییل هشدارمی دهیم از تحرکات خرابکارانه در مسجد الاقصی بپرهیزید رهبر حزب سعادت ترکیه : به اسراییل هشدارمی دهیم از تحرکات خرابکارانه در مسجد الاقصی بپرهیزید
    سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۴۳

    آنکارا - " نعمان کورتولموش " رهبر حزب اسلامگرای سعادت ترکیه روز سه شنبه در اعتراض به تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی خواهان مقابله مسلمانان جهان با رژیم صهیونیستی شد و افزود: به اسراییل هشدار می دهیم از تحرکات خرابکارانه در مسجد الاقصی پرهیز کند. رهبر حزب سعادت در اطلاعیه ای با عنوان این مطلب افزود: مسجدالاقصی ناموس مسلمانان است و همه مسلمانان جهان وظیفه دارند که آن را حفظ کنند. وی افزود : اقدام اسرائیل در تخریب مسجدالاقصی یک "ترور دولتی"

    آنکارا - " نعمان کورتولموش " رهبر حزب اسلامگرای سعادت ترکیه روز سه شنبه در اعتراض به تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی خواهان مقابله مسلمانان جهان با رژیم صهیونیستی شد و افزود: به اسراییل هشدار می دهیم از تحرکات خرابکارانه در مسجد الاقصی پرهیز کند. رهبر حزب سعادت در اطلاعیه ای با عنوان این مطلب افزود: مسجدالاقصی ناموس مسلمانان است و همه مسلمانان جهان وظیفه دارند که آن را حفظ کنند. وی افزود : اقدام اسرائیل در تخریب مسجدالاقصی یک "ترور دولتی" و جرمی علیه بشریت است و یک بار دیگر هشدار می دهیم که، "تل آویو" از این گونه تحرکات خرابکارانه پرهیز کند. " نعمان کورتولموش " افزود: اسرائیل با این اقدام تجاوزکارانه خود و با محاصره مسجدالاقصی و حتی با جلوگیری از اقامه اذان ، قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرده و باید هرچه سریعتر به تحرکات ضد انسانی خود پایان دهد. رهبر حزب سعادت ترکیه از مجامع جهانی خواست برای پایان دادن به تجاوزکاریهای اسرائیل تدابیر جدی بیاندیشند. پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گذشته دو بار به مسجدالاقصی یورش برد و با دست زدن به اقدامات خشونت بار برای متفرق کردن نمازگزاران و تظاهرکنندگان ، شماری از فلسطینیها را بازداشت کرد. این اقدام صهیونیستها موجب اعتراضهای گسترده در اقصی نقاط جهان شده است . مردم استانبول در روزهای گذشته دو بار در اعتراض به اقدامات خشونت بار صهیونیستها دست به تظاهرات زده و با شعار " اسراییل قاتل از فلسطین گم شو " خواستار پایان دادن به درگیری ها در مناطق اشغالی فلسطین شدند .



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 12203
    دفعات دیده شده: ۹۴۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش