Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مدیا مانیتورز: حالا امریکا و اسرائیل صلح‌طلب شدند، ایران جنگ‌طلب؟ (گزارش مقایسه‌ای از بودجه نظامی امریکا، رژیم صهیونیستی و ایران  ) مدیا مانیتورز: حالا امریکا و اسرائیل صلح‌طلب شدند، ایران جنگ‌طلب؟ (گزارش مقایسه‌ای از بودجه نظامی امریکا، رژیم صهیونیستی و ایران )
    یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۱۵

    یک پایگاه اینترنتی امریکایی گزارشی مقایسه‌ای از میزان بودجه نظامی سالیانه امریکا، رژیم صهیونیستی و ایران بر مبنای جمعیت آن‌ها ارائه داد و بر مبنای آن، ادعای خطرخواندن و جنگ‌طلب قلمداد کردن ایران در مقابل صلح‌طلب خواندن امریکا و رژیم صهیونیستی را به استهزا گرفت. به گزارش رجانیوز به نقل از مدیا مانیتورز، از دو سال پیش تاکنون بیش از 7 میلیون نفر در امریکا شغل خود را از دست داده اند تا کنون بیش از میلیاردها دلار برای برگرداندن شرایط اقتصادی امریکا به

    یک پایگاه اینترنتی امریکایی گزارشی مقایسه‌ای از میزان بودجه نظامی سالیانه امریکا، رژیم صهیونیستی و ایران بر مبنای جمعیت آن‌ها ارائه داد و بر مبنای آن، ادعای خطرخواندن و جنگ‌طلب قلمداد کردن ایران در مقابل صلح‌طلب خواندن امریکا و رژیم صهیونیستی را به استهزا گرفت. به گزارش رجانیوز به نقل از مدیا مانیتورز، از دو سال پیش تاکنون بیش از 7 میلیون نفر در امریکا شغل خود را از دست داده اند تا کنون بیش از میلیاردها دلار برای برگرداندن شرایط اقتصادی امریکا به روال عادی هزینه شده اما بی نتیجه بوده است. بارها از سوی صهیونیست ها ادعا شده است که احمدی‌نژاد به دنبال سلاح اتمی است، ادعایی که هیچ‌گاه ثابت نشد. رژیم آپارتاید صهیونیستی همیشه سیاست "نه بپرس، نه جوابگو باش" را به‌کار برده است. ایران با بیش از 70 میلیون نفر در سال تنها 7 میلیارد دلار صرف امور نظامی خود می کند. این در حالی است که رژیم صیهونیستی با یک دهم جمعیت ایران، دو برابر ایران در سال هزینه امور نظامی و تسلیحاتی می کند. امریکا سالانه بیش از 600 میلیارد دلار یعنی بیش از 85 برابر ایران برای امور نظامی خود خرج می کند و همیشه هم فریاد می زند که رژیم صهیونیستی و امریکا صلح‌طلب هستند و ایران جنگ طلب! لابی امریکا و اسرائیل سال هاست که احمدی‌نژاد و ایران را تخریب و در باره آن فرافکنی می کنند و این روند همچنا ن ادامه دارد. با تلاش های لابی اسرائیل یک‌بار دیگر تحریم بنزین و گازوئیل علیه ایران در کنگره امریکا تصویب شد. این در حالی است که از سوی دیگر وزیر امور خارجه امریکا اعلام کرد که رویکرد "دیپلماسی" همچنان در قبال ایران ادامه خواهد یافت زیرا تحریم علیه ایران در طول این چند سال نشان داده که هیچ پیشرفتی نکرده و این سیاست دوگانه امریکا است. اما فشارهای امریکا و اسرائیل و فرافکنی آنها در زمان احمدی‌نژاد به اوج خود رسیده و با هجمه های غیر قابل تصوری در صدد تخریب احمدی نژاد برآمده اند. به هر حال، رئیس‌جمهوری که دائماً از شعار تغییر دم می‌زند، باید بین عمل و گفتار خود نوعی تعادل برقرار کند، درطول این سال ها دائماً در رسانه های امریکایی، ایران به‌عنوان یک تهدید معرفی و اعلام شده است که اگر تهدید ایران از بین نرود، می‌تواند به‌مثابه یک خطر جدی باشد. اما در حالی که بیشتر مردم امریکا بیکار هستند و از پیامدهای اجتناب ناپذیر اصلاحات اوباما در رنج و فقر به‌سر می‌برند، کله دولتمردان امریکا پر شده از توهم ایران هراسی و ادعای وجود بمب اتم در ایران. ولی نباید فراموش کنیم که ماجرای حمله به عراق نیز با اتخاذ چنین سیاستی به‌وجود آمد و باعث شد هزاران نفر به کام مرگ کشیده شوند. واقعاً چه باید کرد؟ هنگامی که به رئیس جمهورمان، اوباما جایزه صلح نوبل می دهند در صورتی که موضع او در قبال اسرائیل و کشتار مردم بی گناه غزه را می‌بینیم. باید برای رئیس جمهوربی اراده امریکا که خود را روز به روز به اقلیت قدرت نزدیک می کند فکری کرد. اگر صلح واقعی برقرار شود نوعی خیزش در میان مردم پیدا خواهد شد. با بیداری مردم، ارزش های اکثریت بهای بیشتری خواهند یافت و دیگر تنها سخنان اوباما به کرسی نخواهد نشست، خیلی از چیزها که امروز بر زبان ها هستند، ارزش خود را از دست خواهند داد. آیا این امر ممکن است؟ سوال نکن، فقط مطمئن باش که غیرممکن نیست.



    گزارش
    نام منبع: رجانیوز
    شماره مطلب: 12171
    دفعات دیده شده: ۱۶۹۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش