Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • شیمون پرز:اسرائیل نظر شورای حقوق بشر سازمان ملل را قبول ندارد شیمون پرز:اسرائیل نظر شورای حقوق بشر سازمان ملل را قبول ندارد
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۲۴

    رئیس رژیم‌صهیونیستی در ملاقات با نخست وزیر اسپانیا با هدف کم‌اهمیت جلوه دادن تصویب گزارش گلدستون در شورای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که تل‌آویو نظر این شورا درباره جنایت اسرائیل در جنگ غزه را قبول ندارد. به گزارش روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت "، "شیمون پرز " رئیس اسرائیل در ملاقات با "خوزه لوئیس رودریگز زاپاترو " گفت " : اسرائیل به اکثریت مخالفی که در سازمان ملل علیه تل‌آویو هستند، اجازه نمی‌دهد که در مسائل داخلی ارتش اسرائیل دخالت کنند.

    رئیس رژیم‌صهیونیستی در ملاقات با نخست وزیر اسپانیا با هدف کم‌اهمیت جلوه دادن تصویب گزارش گلدستون در شورای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که تل‌آویو نظر این شورا درباره جنایت اسرائیل در جنگ غزه را قبول ندارد. به گزارش روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت "، "شیمون پرز " رئیس اسرائیل در ملاقات با "خوزه لوئیس رودریگز زاپاترو " گفت " : اسرائیل به اکثریت مخالفی که در سازمان ملل علیه تل‌آویو هستند، اجازه نمی‌دهد که در مسائل داخلی ارتش اسرائیل دخالت کنند. پرز گفت: ما نیازی به حکم دادگاه خارجی برای عملکرد خود در جنگ غزه نداریم و هرگز نیز به آنها اجازه هیچ‌گونه دخالتی را نخواهیم داد. وی افزود: با تصویب این گزارش گلدستون مشخص شد که اکثریت اعضای شورای حقوق بشر علیه اسرائیل هستند. شورای حقوق بشر سازمان ملل در جلسه دیروز خود زیر بار فشار کشورهای غربی نرفت و با 25رای موافق به گزارش گلدستون در رابطه با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه غزه رای مثبت داد. در پی تصویب گزارش گلدستون در شورای حقوق بشر سازمان ملل، بسیاری از سران رژیم‌صهیونیستی این اقدام را بر خلاف سیاست‌های رژیم صهیونیستی دانسته و با تصویب این گزارش مخالفت کرده‌اند. "زیپی لیونی " رهبر حزب کادیما در واکنش به تصویب گزارش گلدستون در شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت که تصویب این گزارش سیاسی بوده است. "الی یشای " وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب گزارش گلدستون در شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت که تصویب این گزارش تصمیمی "ضد اسرائیلی " بوده است. "دانیل هرشویتز " وزیر علوم این رژیم نیز در واکنش به تصویب گزارش گلدستون در شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: برای سازمان ملل خجالت آور است که خود را وارد موضوعات بی ربط کرده است. "ریچارد گلدستون " رئیس کمیته حقیقت یاب سازمان ملل در گزارش خود درباره تهاجم 22 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد که اسرائیل در این جنگ مرتکب جنایت جنگی شده و به طور عمد غیر نظامیان را مورد هدف قرار داده است. وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه خود مدعی شد که تصویب این گزارش صلح جهانی را تضعیف خواهد کرد. در جریان تهاجم 22 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 1400 نفر شهید و حدود 5 هزار و 500 نفر نیز زخمی شدند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 12160
    دفعات دیده شده: ۷۶۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش