Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حزب الله واکنش نشان داد /  افشای دروغگویی اسرائیل و العربیه/ از موشک دو متری تا درب گاراژ! حزب الله واکنش نشان داد / افشای دروغگویی اسرائیل و العربیه/ از موشک دو متری تا درب گاراژ!
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۹:۵۸

    حزب الله لبنان با انتشار برخی تصاویر مستند دروغگویی و جوسازی رسانه ای رژیم صهیونیستی و برخی از شبکه های خبری جهان عرب با طرح ادعای انتقال تسلیحات در جنوب لبنان توسط نیروهای این جنبش را بر ملا کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، در چند روز اخیر و پس از انفجاری که در جنوب لبنان (منطقه طیرفلسیه) رخ داد، ارتش رژیم صهیونیستی آن را به انفجار یک موشک نسبت داد. پس از آن رسانه های صهیونیستی با جوسازی گسترده ای که با انتشار تصاویر ویدئویی مشکوکی نیز همراه بود،

    حزب الله لبنان با انتشار برخی تصاویر مستند دروغگویی و جوسازی رسانه ای رژیم صهیونیستی و برخی از شبکه های خبری جهان عرب با طرح ادعای انتقال تسلیحات در جنوب لبنان توسط نیروهای این جنبش را بر ملا کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، در چند روز اخیر و پس از انفجاری که در جنوب لبنان (منطقه طیرفلسیه) رخ داد، ارتش رژیم صهیونیستی آن را به انفجار یک موشک نسبت داد. پس از آن رسانه های صهیونیستی با جوسازی گسترده ای که با انتشار تصاویر ویدئویی مشکوکی نیز همراه بود، از انتقال موشک در جنوب لبنان قبل از وقوع این حادثه خبر می دادند. از طرفی شبکه خبری العربیه با دنباله روی از رسانه های صهیونیست در سطح گستره ای این تصاویر را منتشر و ادعاهای واهی صهیونیست ها را تکرار می کرد. حزب الله لبنان شب گذشته با انتشار اصل تصاویر مخدوش شده رسانه های صهیونیستی و العربیه، پرده از ماهیت دروغین این رسانه ها برداشت. در تصاویر منتشر شده از سوی حزب الله که کیفیتی به مراتب بالاتر تصاویر صهیونیستها دارد، درب گاراژی دیده می شود که در مقابل دیده گان نیروهای یونیفل و ارتش لبنان در حال انتقال از روی یک خودروی سنگین است. رسانه های صهیونیست و برخی از شبکه های عربی از این درب گاراژ به عنوان موشکی 2 متری یاد کرده بودند که در حال انتقال توسط نیروهای حزب الله است. پیش از این رژیم صهیونیستی خواستار پیگیری این مسئله توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز شده بود.



    خبر
    نام منبع: مهر
    شماره مطلب: 12128
    دفعات دیده شده: ۶۸۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش