Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آیت‌الله علم‌الهدی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب:سربازان جان برکف شما تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب:سربازان جان برکف شما تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند
    پنج‌شنبه ۴ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۹:۳۹

    امام جمعه مشهد در نامه‌ای ‌به رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: سربازان جان بر کف شما تا آخرین قطره خون و آخرین ذره آبرو ایستاده‌اند و از حریم ولایت آن حضرت ‌‌دفاع می‌کنند. ‌ با اعلام استانداری خراسان رضوی، آیت‌الله احمد علم الهدی، با قدردانی از بیانات وحدت‌آفرین و رهنمودهای ایشان اعلام کرد: یکبار دیگر امت مقاوم اسلام در ایران اسلامی قوت دست توانمند ناخدای حکیم انقلاب را بر سکان کشتی این نظام آزمود. عضو مجلس خبرگان رهبری در این نامه تاکید دارد:

    امام جمعه مشهد در نامه‌ای ‌به رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: سربازان جان بر کف شما تا آخرین قطره خون و آخرین ذره آبرو ایستاده‌اند و از حریم ولایت آن حضرت ‌‌دفاع می‌کنند. ‌ با اعلام استانداری خراسان رضوی، آیت‌الله احمد علم الهدی، با قدردانی از بیانات وحدت‌آفرین و رهنمودهای ایشان اعلام کرد: یکبار دیگر امت مقاوم اسلام در ایران اسلامی قوت دست توانمند ناخدای حکیم انقلاب را بر سکان کشتی این نظام آزمود. عضو مجلس خبرگان رهبری در این نامه تاکید دارد: تلاطمی که کج اندیشی‌های خناسان قدرت‌طلب در داخل و بدخواهی آدم‌خواران مستکبر از خارج برای دریای مطمئن و آرام این ملت به وجود آورد و کشتی نظام را ملتهب نمود با سکانداری آن رهبر فرزانه آرام گرفت. وی در قسمتی از این نامه آورده است: روشنگری‌ها و رهنمودهای پیامبرگونه آن حجت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) نقاب را از رخساره زشت و سیه‌فام فرصت‌یابانی برداشت که برای رسیدن به اوج زور و زر قدم بر شانه این ملت مظلوم فداکار گذاشته و می‌خواستند از دیوار بلند بخت این مردم بالا رفته و بر سرنوشت آنها مسلط شوند. وی در بخش دیگر نامه تصریح کرد: مردم آگاه و پیروان حزب‌اللهی آن رهبر عزیز و مسئولان متعهد و قائم به خدمت استان خراسان در بستر رافت و عنایت خاصه حضرت ثامن‌الحجج در انجام فرضیه اعلام شده از ناحیه مقدسه جنابعالی (شرکت در انتخابات) قاطع‌تر از تمام نقاط کشور در عرض قریب به 87 درصد قیام نمودند و در التهابات پس از انتخابات هم سامان این استان از همه جا آرام‌تر و مطمئن‌تر قرار داشت. امام جمعه مشهد در این نامه می‌افزاید: هم‌اکنون عموم اقشار امت در این سرزمین خورشید به‌ویژه نخبگان و روحانیت معظم و علمای اعلام در پی رهنمودهای آن جناب آماده انجام و اجرای هر امری که از آن ناحیه صادر شود هستند. علم‌الهدی اظهار امیدواری کرده است: در راز و نیاز عارفانه جنابعالی با مولا و صاحبمان که نمونه آن در روز جمعه فریاد عاشقانه را از نهاد دلباختگان آن حضرت بر آورد به عرض حضرتش برسانید که سربازان جان بر کف هم پشت سر شما تا آخرین قطره خون و آخرین ذره آبرو ایستاده‌اند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس:
    شماره مطلب: 11804
    دفعات دیده شده: ۷۶۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش