Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دکتر احمدی‌نژاد: آمریکا و دیگر قدرتهای جهانی نظم اقتصادی ناعادلانه‌ای بر جهان حاکم ساخته‌اند دکتر احمدی‌نژاد: آمریکا و دیگر قدرتهای جهانی نظم اقتصادی ناعادلانه‌ای بر جهان حاکم ساخته‌اند
    چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۱۴

    (((آمریکا و برخی از متحدانش در کانون بحران اقتصادی در جهان قرار دارند . نظام سرمایه‌داری در جهان با شکست روبرو شده است . نظم اقتصادی حاکم بر جهان ناعادلانه و غیر مسئولانه است و متاسفانه این کشورهای دیگر جهان هستند که باید تاوان سیاستهای غیر کارامد و غیر موثر برخی کشورهای خاص را بپردازند .))) به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران محمود احمدی نژد رئیس جمهور ایران روز چهارشنبه طی سخنانی در اجلاس سران اکو ، نظم ناعادلانه اقتصادی آمریکا در جهان را محکوم

    آمریکا و برخی از متحدانش در کانون بحران اقتصادی در جهان قرار دارند . نظام سرمایه‌داری در جهان با شکست روبرو شده است . نظم اقتصادی حاکم بر جهان ناعادلانه و غیر مسئولانه است و متاسفانه این کشورهای دیگر جهان هستند که باید تاوان سیاستهای غیر کارامد و غیر موثر برخی کشورهای خاص را بپردازند .

    آمریکا و برخی از متحدانش در کانون بحران اقتصادی در جهان قرار دارند . نظام سرمایه‌داری در جهان با شکست روبرو شده است . نظم اقتصادی حاکم بر جهان ناعادلانه و غیر مسئولانه است و متاسفانه این کشورهای دیگر جهان هستند که باید تاوان سیاستهای غیر کارامد و غیر موثر برخی کشورهای خاص را بپردازند .
    به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران محمود احمدی نژد رئیس جمهور ایران روز چهارشنبه طی سخنانی در اجلاس سران اکو ، نظم ناعادلانه اقتصادی آمریکا در جهان را محکوم کرد . به موجب این گزارش محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران امروز طی سخنانی به مناسبت گشایش اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی اکو در تهران اعلام کرد امریکا و دیگر قدرتهای جهانی نظم اقتصادی ناعادلانه‌ای بر جهان حاکم ساخته‌اند که موجب بروز بحران مالی کنونی در جهان شده است . رئیس جمهور ایران در نشست منطقه‌ای اکو تاکید کرد:آامریکا و برخی از متحدانش در کانون بحران اقتصادی در جهان قرار دارند . وی افزود نظام سرمایه‌داری در جهان با شکست روبرو شده است . نظم اقتصادی حاکم بر جهان ناعادلانه و غیر مسئولانه است و متاسفانه این کشورهای دیگر جهان هستند که باید تاوان سیاستهای غیر کارامد و غیر موثر برخی کشورهای خاص را بپردازند . محمود احمدی نژاد که به خاطر بیان سخنان ضد امریکایی فردی شناخته شده است ، از کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی « اکو » خواست تا بر تهدیدات ناشی از بحران مالی غلبه کنند و این تهدیدات را به فرصت تبدیل سازند . وی افزود این تهدید نظم ناعادلانه بین المللی می تواند از طریق توسعه و گسترش تجارت میان کشورهای عضو اکو ، به ایجاد وضعیت اقتصادی امن و سالم برای کشورهای ما تغییر یابد . گفتنی است در نشست امروز علاوه بر سران کشورهای عضو اکو ، جلال طالبانی رئیس جمهور عراق و فاروق الشرع معاون رئیس جمهور سوریه به عنوان مهمان افتخاری حضور دارند .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 11754
    دفعات دیده شده: ۲۰۶۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش