Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مجلس اعلای اسلامی عراق: بدون حمایت امریکایی‌ها هم می‌توان امنیت را در عراق برقرار کرد. مجلس اعلای اسلامی عراق: بدون حمایت امریکایی‌ها هم می‌توان امنیت را در عراق برقرار کرد.
    چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۰۰

    مجلس اعلای اسلامی عراق اظهارات مقام های امریکایی را درباره بازگشت خشونت به عراق پس از خروج آنها از این کشور ، اغراق آمیز توصیف کرد . پایگاه مرکزی مجلس اعلای اسلامی به ریاست عبدالعزیز حکیم به نقل از حمید معلا عضو برجسته مجلس نوشت اظهارات برخی مقام های سیاسی امریکا درباره احتمال بازگشت مجدد خشونت به عراق در صورت خروج نیروهای امریکایی از این کشور اغراق آمیز است و روند سیاسی عراق رو به بهبود است . وی گفت نیروهای عراقی ثابت کردند آمادگی بدست گرفتن پ

    مجلس اعلای اسلامی عراق اظهارات مقام های امریکایی را درباره بازگشت خشونت به عراق پس از خروج آنها از این کشور ، اغراق آمیز توصیف کرد . پایگاه مرکزی مجلس اعلای اسلامی به ریاست عبدالعزیز حکیم به نقل از حمید معلا عضو برجسته مجلس نوشت اظهارات برخی مقام های سیاسی امریکا درباره احتمال بازگشت مجدد خشونت به عراق در صورت خروج نیروهای امریکایی از این کشور اغراق آمیز است و روند سیاسی عراق رو به بهبود است . وی گفت نیروهای عراقی ثابت کردند آمادگی بدست گرفتن پرونده امنیتی کشور را دارند و بدون حمایت امریکایی‌ها هم می توانند امنیت را در عراق برقرار کرد. وی افزود حمایت از روند برگزاری سالم انتخابات نیز از توانایی نیروهای عراقی حکایت دارد .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 11753
    دفعات دیده شده: ۱۹۵۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش